Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CalvinenGino schreef:overheen gelezen, slim.
Zou toch niet willen, dat ze zomaar mijn paard in zouden laten slapen. Ook al heeft die een beenbreuk, soms kan het nog verholpen worden.
MelanieB schreef:Ik ben benieuwd of de andere op de bok de leidsels in zijn hand had terwijl de menner het paard aan het leiden was.. dus hoe het verder heeft kunnen gebeuren.
Sterkte voor de menner(s) en wat naar voor het paard
geerke schreef:MelanieB schreef:Ik ben benieuwd of de andere op de bok de leidsels in zijn hand had terwijl de menner het paard aan het leiden was.. dus hoe het verder heeft kunnen gebeuren.
heel simpel...600 kilo wat schrikt kun je niet houden.
Triest ongeluk
geerke schreef:MelanieB schreef:Ik ben benieuwd of de andere op de bok de leidsels in zijn hand had terwijl de menner het paard aan het leiden was.. dus hoe het verder heeft kunnen gebeuren.
heel simpel...600 kilo wat schrikt kun je niet houden.
Triest ongeluk
Chaos schreef:Ehh. Stomme opmerking Calvin.
Ten eerste zou ik het zeer kwalijk vinden als je een paard met beenbreuk laat herstellen. Dat is echt geen fijne weg voor zo'n dier.
Ten tweede uit je twijfels over een dierenarts die erbij is geweest en de keuze gemaakt heeft. Je was er niet bij en kent de DA niet, dus hou gewoon lekker je mond.
Miracle_ schreef:Chaos schreef:Ehh. Stomme opmerking Calvin.
Ten eerste zou ik het zeer kwalijk vinden als je een paard met beenbreuk laat herstellen. Dat is echt geen fijne weg voor zo'n dier.
Ten tweede uit je twijfels over een dierenarts die erbij is geweest en de keuze gemaakt heeft. Je was er niet bij en kent de DA niet, dus hou gewoon lekker je mond.
Mag wel wat vriendelijker, niet soms?
Als mijn DA mijn paard zonder overleg in laat slapen zou ik niet blij zijn. Ik heb 2 paarden zien genezen met een breuk, en die waren lang niet zo ernstig als sommige beelden die mensen bij een beenbreuk hebben.De ene liep na 3 maanden al weer vrolijk wedstrijden onder het zadel met goedkeuring van de kliniek.
Miracle_ schreef:Chaos schreef:Ehh. Stomme opmerking Calvin.
Mag wel wat vriendelijker, niet soms?
Als mijn DA mijn paard zonder overleg in laat slapen zou ik niet blij zijn. Ik heb 2 paarden zien genezen met een breuk, en die waren lang niet zo ernstig als sommige beelden die mensen bij een beenbreuk hebben.De ene liep na 3 maanden al weer vrolijk wedstrijden onder het zadel met goedkeuring van de kliniek.