Gal en Minderhoud succesvol in Villach

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Gal en Minderhoud succesvol in Villach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 17:04

http://www.knhs.nl

Tijdens dressuurwedstrijden in het Oostenrijkse Villach waren Edward Gal en Hans Peter Minderhoud zeer succesvol. De wedstrijden vonden plaats in het schitterende hippisch centrum van hun sponsor, het Glock Horse Performance Centre in Villach.

In de door Gal met Glock's Undercover gewonnen Kür in de vier sterren dressuurwedstrijd stond Undercover op de twee momenten die staan voorgeschreven niet stil, maar dat waren de enige minpuntjes. "Undercover wordt iedere wedstrijd beter. Hier in Villach hebben we denk ik onze beste wedstrijden ooit gereden. In de Kür bleef Undercover vooral in het begin van de proef heel mooi in het front tijdens de piaffe en passage onderdelen. We weten die openheid in het front steeds langer vast te houden. Voor mij was het een zeer goede Kür, nadat we ook al een zeer goede Grand Prix hadden weten te realiseren, die we ook winnend afsloten", aldus Edward Gal.

Hans Peter Minderhoud kwam aan de start in de vier sterren wedstrijden met Glock's Tango. "In de Grand Prix hadden we geen fouten, maar had het allemaal net iets flitsender mogen zijn. In de Kür deed Tango heel goed zijn best en ook nu bleven we zonder fouten, alhoewel één van de pirouettes iets mooier uitgevoerd had kunnen worden. Ik was met de vierde plaats dik tevreden", aldus Minderhoud, die in de drie sterren wedstrijden met Whitney van 't Genthof aan de start kwam. "Dit paard heeft me tijdens deze wedstrijden zoals dat heet aangenaam verrast. We hebben scores gerealiseerd die we nog niet eerder hebben weten te behalen", aldus Minderhoud, die in de drie ster zowel de Grand Prix als de Grand Prix Special wist te winnen.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 17:19

*\o/* *\o/* Voor beide mannen !

Ben ontzettend benieuwd hoe Gal en Undercover er over 4 jaar voorstaan, toppers ! :D

mister_m

Re: Gal en Minderhoud succesvol in Villach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 17:37

en de Belgische Claudia Fassaert mag ook vermeld worden. Getraind door Glock Trainster Nicole Werner wist ze naard de overwinning te rijden in de Grand Prix Special van de CDI4*

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:37

Echt super! 83% in de kur. had echt kippevel bij edward gal toen ik het zag. Het zag er al weer een stuk beter uit als bij de olympische spelen en bij de eerste uitgestrekte draf van Undercover dacht ik even Totilas te zien!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:41

apart hoor, wat kan die Edward toch rijden.....

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 18:56

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 19:20

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:31

leuk filmpje maar dat is niet van de gereden proef.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:45

Wat zijn de heren toch goed bezig! :D

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:34

Kür van Edward Gal/Glocks Undercover overtuigend in Villach, deze combinatie wordt stilaan een begrip.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 16:12

Oeps, niet het goede fimpje dus :\