Belgisch springpaard Carlos V.H.P.Z. verkocht

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sammie

Belgisch springpaard Carlos V.H.P.Z. verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 12:06 Tip de Nieuwsredactie

http://www.bokt.nl

Het Belgische springpaard Carlos VHPZ (v. Chellano Z), dat eerder onder het zadel was bij Nicola Phillipaerts is verkocht. De tienjarige ruin was met Phillipaerts actief in het Belgische Nations Cup team. Vorig jaar wonnen ze de Europese Kampioenschappen voor Young Riders in Comporta. Dat meldt wordofshowjumping.comDe nieuwe ruiter is Emilie Martinsen.

“Ik had me voorgenomen om Carlos te houden tot na de Spelen" zegt Ludo Philippaerts in een interview met showbizzsite.be. "Vorige week kreeg ik een mooi bod en gisteren is de koop afgerond. Carlos verhuist naar de Deense amazone Emilie Martinsen die eerder ook al Carisma kocht. Naast het sportieve aspect is er ook het zakelijke. Paarden verkopen is onze business, hier leven we van. Sportief is het een aderlating maar ik ben er zeker van dat Nicola in staat is om ook met een ander paard goed te presteren. Het liefst van al had ik gehad dat het paard in België was gebleven maar dat was niet mogelijk."

betadine

Re: Belgisch springpaard Carlos V.H.P.Z. verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:55

Toch grappig hé dat die man paar maand geleden een vereniging wou oprichten om goede paarden in Belgie te kunnen houden omdat hij het niet juist vond dat de goede paarden steeds naar het buitenland werden verkocht en de Belgische ruiters zo maar weinig kansen kregen en nu het paard van zijn zoon voor een goed bod weg doet.
Heb het paard zien 2de worden op het BK met Nicola en vond het een super combinatie. Geld heeft de capaciteit om de ware identiteit van mensen naar boven te halen

uva uvam vivendo varia fit

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie