Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LHS_80 schreef:Wat leuk dat ze aan de slag gaat met een Lusitano. Barokke paarden staan bekend om hun talent voor verzameling natuurlijk.. ze zijn alleen vaak wat minder getalenteerd in het 'gewone' gangwerk. De meningen zullen vast weer enorm verschillen over hoe ze passen tussen de 'gewone' rijpaarden. Ben benieuwd hoe het zal verlopen en of ze ermee op de OS verschijnt over 4 jaar!
Ayasha schreef:de gemiddelde kwpn'er is niet half zo gevaarlijk of "fout in de kop" als de debiel die het beweerd maar goed, da's een andere discussie.
Ik zou deze graag eens normaal willen zien draven... Niet zo op zijn shetlands zeg ma..
Lees de reactie boven je nog maar eens goed door , DAN weet je wat ''normaal'' draven is. Appelsapje schreef:Ayasha schreef:de gemiddelde kwpn'er is niet half zo gevaarlijk of "fout in de kop" als de debiel die het beweerd maar goed, da's een andere discussie.
Ik zou deze graag eens normaal willen zien draven... Niet zo op zijn shetlands zeg ma..
Lees de reactie boven je nog maar eens goed door , DAN weet je wat ''normaal'' draven is.
Heb je trouwens Rubi al gezien ? die heeft toch wel wat laten zien tussen al die grote warmbloeden.
Fantastisch commentaar trouwens Judith_VB , ik kon het niet beter verwoorden!
Ben trouwens erg benieuwd naar hoe deze combi het gaat doen!

Appelsapje schreef:Sorry als ik aanvallend overkwam , dat was niet de bedoeling. En ik had je reactie verkeerd begrepen , ik vind ook inderdaad dat als ze hem wat meer ruimte zal geven hij nog beter zal draven dan nu . Wel blijf ik bij m'n standpunt dat ik liever een lusitano zie draven dan een warmbloed.
En ik ben trouwens niet in ''belgenland'', ik ben op vakantie.
LHS_80 schreef:Wat leuk dat ze aan de slag gaat met een Lusitano. Barokke paarden staan bekend om hun talent voor verzameling natuurlijk.. ze zijn alleen vaak wat minder getalenteerd in het 'gewone' gangwerk. De meningen zullen vast weer enorm verschillen over hoe ze passen tussen de 'gewone' rijpaarden. Ben benieuwd hoe het zal verlopen en of ze ermee op de OS verschijnt over 4 jaar!
Idra schreef:Iberische paarden zijn top! Fijn dat ze steeds meer hun weg vinden naar topsportruiters