Vigo d'Arsouilles blijft bij Phillippe Le Jeune

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Vigo d'Arsouilles blijft bij Phillippe Le Jeune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 11:31

http://www.equestro.be/ / www.bokt.nl

Voor Vigo d’Arsouilles waren de Olympische Spelen in London een laatste kunstje. Toch een klein beetje een afscheid in mineur, want sportief was Londen geen hoogvlieger voor Phillippe Le Jeune en Vigo.

De wereldkampioen kreeg in London wel goed nieuws te horen van eigenaar Joris De Brabander. Die laat z’n hengst, ook na het sportieve afscheid, op stal bij Le Jeune.

“Eerlijk gezegd denk ik dat Vigo gelukkiger zal zijn bij Philippe dan bij mij. In alle geval zal hij er meer aandacht krijgen. En bovendien kun je niet zomaar stoppen, Philippe zal de trainingsarbeid licht afbouwen en mag Vigo ook nadien op stal houden.”

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:51

Heel erg leuk nieuws! :j

Ik heb ooit eens een artikel gelezen over Philippe. Hij neemt zijn toppaarden wekelijks mee het strand op.
Het is me altijd bijgebleven, omdat veel ruiters dat soort dingen niet aandurven met hun echte toppers.
Geweldige man en stapelgek op zijn paarden. Leuk dat Vigo bij hem mag blijven :)

Wilawander

Re: Vigo d'Arsouilles blijft bij Phillippe Le Jeune

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:01

vieenrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:39

Heel leuk voor Philippe!
En idd, hij is een echte paardenman! Hij leeft voor die dieren, hij luistert naar hen en hij is zelf constant mee bezig. Echt knap van hem! Tis niet iemand die ze enkel meeneemt op concours en ze in de week door iemand anders laat rijden, hij doet alles zelf. _/-\o_

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:52

wat fijn dat vigo bij hem op stal blijft staan.