Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
danatjee95 schreef:Rosalie is idd 16 en gaat dus over naar de paarden, paso is echt gekocht voor semmieke en zal niet door andere uitgebracht worden:)
Alane schreef:ja weet ik van julia van schaijk ik zat met haar in het team in 2009 toen verkocht naar rothenberger en daar verleased toen ging ze eraf en hebben peeters dailan geleased ik geloof dat hij nu is verkocht of weer terug is gegaan naar Rothenberger.danatjee95 schreef:Rosalie is idd 16 en gaat dus over naar de paarden, paso is echt gekocht voor semmieke en zal niet door andere uitgebracht worden:)
en dat was met Dailan precies zo, bleek toch te sterk voor haar te zijn en is toen door een duits meisje (weet haar naam even niet) gereden en dus vorig jaar verkocht, terug naar Nederland.
Je kunt het nalezen op hun site.
Dailan was vroeger van ons, is toen verkocht ivm aanschaf andere pony. Daarom volg ik hem
danatjee95 schreef:Alane schreef:ja weet ik van julia van schaijk ik zat met haar in het team in 2009 toen verkocht naar rothenberger en daar verleased toen ging ze eraf en hebben peeters dailan geleased ik geloof dat hij nu is verkocht of weer terug is gegaan naar Rothenberger.en dat was met Dailan precies zo, bleek toch te sterk voor haar te zijn en is toen door een duits meisje (weet haar naam even niet) gereden en dus vorig jaar verkocht, terug naar Nederland.
Je kunt het nalezen op hun site.
Dailan was vroeger van ons, is toen verkocht ivm aanschaf andere pony. Daarom volg ik hem