Pony Paso Double naar Semmieke Rothenberger

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

Pony Paso Double naar Semmieke Rothenberger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 11:15

dressuurstal rothenberger /bokt.nl

De Pony Paso Double, die met Rosalie Bos tijdens de EK in Fontainebleau met het team zilver en individueel brons haalde, is nu in Duitse handen. De 6-jarige dressuur vosmerrie Paso Double (Bodo x Inselfürst) zal in de toekomst uitgebracht worden door Semmieke Rothenberger.

Semmieke behaalde op het EK in Fontainbleau met haar pony Golden Girl twee keer goud en eenmaal zilver. Nu mag de 12-jarige dressuuramazone met Paso Double aan de slag. "Ze kunnen het nauwelijks afwachten om met hem aan de slag te gaan", aldus de familie Rothenberger op hun website.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:26

die duitsers kopen ook alles op :+

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:34

En verkopen dan weer terug naar Nederland, in 2009 kocht rothenberger Den Ostriks Dailan die nu weer in Nederland is. btw ook voor Semmieke.

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:37

Ze hebben heel veel pony's, en heel veel 'lenen' ze uit. Zodat andere kinderen ze ook kunnen uitbrengen in de sport.

_FD

Re: Pony Paso Double naar Semmieke Rothenberger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:52

Ah wat jammer voor rosalie!
Vond het echt een mooie combinatie

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:53

__YSB__ schreef:
Ze hebben heel veel pony's, en heel veel 'lenen' ze uit. Zodat andere kinderen ze ook kunnen uitbrengen in de sport.

Weet ik, Dailan werd eerst gereden door een Duits meisje. En is in de herfst
Van 2011 verkocht.

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 11:58

Klopt idd.
Leuke pony, Dailan.

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:03

_FD schreef:
Ah wat jammer voor rosalie!
Vond het echt een mooie combinatie

Denk dat het ook de keus was van Rosalie en haar moeder, Rosalie zal wel overgaan naar de paarden, volgens mij is ze 16 jaar en dan kan ze niet meer deelnemen in het kader, weer een nieuwe uitdaging voor hun.

danatjee95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:20

Rosalie is idd 16 en gaat dus over naar de paarden, paso is echt gekocht voor semmieke en zal niet door andere uitgebracht worden:)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:20

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist een aantal offtopic reacties verwijderd. Zouden jullie ontopic willen reageren? Alvast bedankt!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:35

danatjee95 schreef:
Rosalie is idd 16 en gaat dus over naar de paarden, paso is echt gekocht voor semmieke en zal niet door andere uitgebracht worden:)

en dat was met Dailan precies zo, bleek toch te sterk voor haar te zijn en is toen door een duits meisje (weet haar naam even niet) gereden en dus vorig jaar verkocht, terug naar Nederland.
Je kunt het nalezen op hun site.

Dailan was vroeger van ons, is toen verkocht ivm aanschaf andere pony. Daarom volg ik hem :D

_FD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:46

Nu is die volgens mij van jelle peeters

danatjee95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:01

Alane schreef:
danatjee95 schreef:

en dat was met Dailan precies zo, bleek toch te sterk voor haar te zijn en is toen door een duits meisje (weet haar naam even niet) gereden en dus vorig jaar verkocht, terug naar Nederland.

Dailan was vroeger van ons, is toen verkocht ivm aanschaf andere pony. Daarom volg ik hem :D
ja weet ik van julia van schaijk ik zat met haar in het team in 2009 toen verkocht naar rothenberger en daar verleased toen ging ze eraf en hebben peeters dailan geleased ik geloof dat hij nu is verkocht of weer terug is gegaan naar Rothenberger.

hellow123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:52

Ik vroeg mij al af wanneer er iets bekend zou worden over een eventuele verkoop van deze pony. Eigenlijk hoopte ik dat er eens een goede pony voor NL bewaard zou blijven aangezien het jongere zusje van Rosalie ook een talentvol ruitertje is.

Maar ik denk ook dat je in je handjes mag klappen als je pony naar de Rothenbergers gaat....de pony kan er alleen maar beter van worden, en ze blijft op europees nivo meedraaien.

Kijk nou eens naar de oude topper van Febe van Zwambacht, hiervan hoor je niets meer....toch jammer van zo'n leuke pony.

IIG hoop ik dat de Rothenbergers een hoop plezier aan de pony zullen beleven, en dat Rosalie er een mooi junioren paard voor terug krijgt!

hellow123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:54

[/quote] ja weet ik van julia van schaijk ik zat met haar in het team in 2009 toen verkocht naar rothenberger en daar verleased toen ging ze eraf en hebben peeters dailan geleased ik geloof dat hij nu is verkocht of weer terug is gegaan naar Rothenberger.[/quote]

En Jelle dan, zijheeft toch nog een jaar op de pony's?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:10

danatjee95 schreef:
Alane schreef:

ja weet ik van julia van schaijk ik zat met haar in het team in 2009 toen verkocht naar rothenberger en daar verleased toen ging ze eraf en hebben peeters dailan geleased ik geloof dat hij nu is verkocht of weer terug is gegaan naar Rothenberger.

Hij is vorig jaar verkocht naar Nederland.