Schröder start in Valkenswaard op ander paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Schröder start in Valkenswaard op ander paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 18:08

www.volkskrant.nl

Springruiter Gerco Schröder is vandaag gewoon van start gegaan op het Horse Festival van Valkenswaard met de paarden van stal Eurocommerce. Met Callahan maakte hij in het 1,45 meter parcours slechts één tijdfout. .

Schröder, die met zijn paard London twee keer zilver won bij de Olympische Spelen, komt daardoor voorlopig nog voor zijn vertrouwde stal uit. Op korte termijn wordt waarschijnlijk beslag gelegd op alle paarden van Eurocommerce. Formeel heeft de curator dat echter nog niet bevestigd.

Eigenaar van de stal is van projectontwikkelaar Ger V. Deze wordt verdacht van valsheid in geschrifte en oplichting. De paarden echter staan inmiddels op naam van Ger junior. Mogelijk moet de rechter beslissen op de stal deel uit maakt van het faillissement. Voorlopig kan Schröder daardoor blijven starten.

Anoniem

Re: Schröder start in Valkenswaard op ander paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 18:09

pff bikkelhard wereldje ook.... denk dat als ik mijn topper kwijt raak er even helemaal vanaf zou zijn..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 18:35

takkie_muis schreef:
pff bikkelhard wereldje ook.... denk dat als ik mijn topper kwijt raak er even helemaal vanaf zou zijn..

Dat zal hij vast ook wel zijn, maar er moet natuurlijk wel gewoon brood op de plank komen.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 18:59

ik ga ervan uit dat Gerco helemaal op de hoogte is van het reilen en zeilen van zijn werkgever, zal niet echt als een verrassing gekomen zijn.

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:03

Ik denk dat Gerco ook genoeg andere paarden rijden kan, werkeloos zal hij niet worden !

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:47

kiana schreef:
Ik denk dat Gerco ook genoeg andere paarden rijden kan, werkeloos zal hij niet worden !

ik hoop dat het misschien net als edward gal gaat lopen, dat hij genoeg toppers te rijden krijgt.

:)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 06:35

Heus wel, komtwelgoed. Het moet verder allmaal wel terecht blijven ik ik vind dus dat destal in het faillisement meegenomen moetworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 10:21

Zijn broers hebben ook een stal in Tubbergen, geloof ik zit Gerco daar al bij in, gezien de naam.
Denk niet dat hij om paarden moet vragen, denk dat als ie bij EC weggaat hij zo bij iemand anders terecht kan.

Edit: Op de startlijsten van het horse festival staat als sponsor van Gerco silest bv???

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 12:58

amykimmie schreef:
Zijn broers hebben ook een stal in Tubbergen, geloof ik zit Gerco daar al bij in, gezien de naam.
Denk niet dat hij om paarden moet vragen, denk dat als ie bij EC weggaat hij zo bij iemand anders terecht kan.

Edit: Op de startlijsten van het horse festival staat als sponsor van Gerco silest bv???

ja klopt, BWG stables bedoel je?

denk ook wel dat hij zo weer nieuwe toppers kan krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:00

Ketaki schreef:
amykimmie schreef:

ja klopt, BWG stables bedoel je?

denk ook wel dat hij zo weer nieuwe toppers kan krijgen.

Yep, die bedoel ik. Daar zit hij dacht ik al bij in?
Dat denk ik ook, denk niet dat hij er om moet vragen...