Janssen: ‘Ik schrok van Anky’s emoties’

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joke20

Janssen: ‘Ik schrok van Anky’s emoties’

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 17:43

Bondscoach Sjef Janssen stond vandaag het Nederlandse team en zijn leerling Patrik Kittel gewoon weer bij. Gisteren bleef hij afwezig vanwege problemen met zijn gezondheid. Wat hij precies mankeerde hield hij in het midden. ‘Het belangrijkste is dat ik er weer ben, of niet?’, aldus Janssen, die medicijnen over laat komen vanuit Nederland om zijn klachten zo goed mogelijk te kunnen ondervangen.
De proef van echtgenote Van Grunsven heeft Janssen nog immer niet gezien, wel zag hij haar reactie na afloop terug op TV. ‘Ik schrok wel van haar emoties. Dat was heftig.’

Over het rijden van vandaag kon de dressuurtrainer niet meer dan tevreden zijn. Nederland staat derde, volgens Janssen is er tot nu toe het maximale uitgehaald. ‘Anky reed wat behouden, Edward was beter dan ooit tevoren en Adelinde was ouderwets goed. Ik ben blij dat we al een gat van 9% totaal hebben kunnen slaan naar de Denen, die vierde staan. Met de paarden die vandaag hebben gelopen doen we het morgen rustig aan, daarna is het weer optrainen naar de Spécial. Eigenlijk een rotproef, vind ik. Hij loopt niet vloeiend, die vorige was een stuk beter.’

(bron hoefslag)

joke20

Re: Janssen: ‘Ik schrok van Anky’s emoties’

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 17:52