Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Naast dat ze gewoon TOP en vooral vriendelijk rijden, lijken het me allebei ontzettend sympathieke mensen en ook bescheiden. Dat zag je bij sommigen uit ons ooster buurland wel anders..Aranel schreef:Ik gun het Engeland, en dan met name Hester en Dujardin, echt énormNaast dat ze gewoon TOP en vooral vriendelijk rijden, lijken het me allebei ontzettend sympathieke mensen en ook bescheiden. Dat zag je bij sommigen uit ons ooster buurland wel anders..
Nee, laat Engeland maar mooi teamgoud winnen hoor, dan wordt de strijd in de kür écht spannend!
RM94 schreef:Ik gun het Engeland absoluut maar ik gun het de duitse dames ook die hebben zeker zo hard gewerkt en rijden ook heel prettig sterker nog de spanning op de teugel van zowel Laura als ook Charlotte vind ik zelf niet heel prettig.

Aranel schreef:Ik gun het Engeland, en dan met name Hester en Dujardin, echt énormNaast dat ze gewoon TOP en vooral vriendelijk rijden, lijken het me allebei ontzettend sympathieke mensen en ook bescheiden. Dat zag je bij sommigen uit ons ooster buurland wel anders..
Nee, laat Engeland maar mooi teamgoud winnen hoor, dan wordt de strijd in de kür écht spannend!

Ik dacht dat dat de bedoeling was van de OS zoals ooit iemand me eens uitgespeld heeft.