Eerste Rabo Para Talentendag een feit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Eerste Rabo Para Talentendag een feit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 10:22

www.knhs.nl

In navolging op de reeds bestaande Rabo Talentendagen organiseert de KNHS op zaterdag 22 september de eerste Rabo Para Talentendag. Ruiters van alle leeftijden die bij de KNHS zijn ingedeeld in een Grade kunnen met een eigen paard deelnemen.

De Rabo Para Talentendag wordt mede mogelijk gemaakt door de Rabobank Foundation. Alle in Nederland geclassificeerde ruiters en amazones met een KNHS-startpas worden hiervoor uitgenodigd en kunnen zich vervolgens aanmelden.

Op de dag zelf krijgen de betreffende ruiters en amazones een half uur les van een trainer. KNHS bondscoach Jeannette Wolfs bekijkt alle combinaties vanaf de zijlijn.

De combinaties die tijdens de Rabo Para Talentendag geselecteerd worden, krijgen het komende indoorseizoen Rabo Regiotrainingen aangeboden. De Rabo Regiotrainingen worden voorafgegaan door een introductiebijeenkomst voor alle ruiters en amazones uit het Rabo Talentenplan. De Para Talenten zijn daarmee geïntegreerd in het Rabo Talentenplan. Tijdens de introductiebijeenkomst worden de ruiters en amazones in aanraking gebracht met topsportgerelateerde zaken, zoals mentale en fysieke training, veterinaire begeleiding etcetera.

Hoewel de Rabo Para Talentendag in het teken staat van ‘selecteren’, is er ook volop ruimte voor instructie en begeleiding. Trainers zijn aanwezig om de deelnemers nuttige tips en adviezen te geven. Tijdens de Rabo Para Talentendag kan iedereen de instructie van de toptrainers vanaf de zijlijn volgen.

Feanyth

Re: Eerste Rabo Para Talentendag een feit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:35

TOP! Jammer dat ikzelf met vakantie ben dan. Anders was ik zeker even supporter komen spelen. ^_^

ARhythmical

Re: Eerste Rabo Para Talentendag een feit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:59

Jayeleigh (12) mag met Thomputer's Eve ( pony cat D) er heen!!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 17:39

Sorry... beetje laat dat ik reageer. Heb gisteren een uitnodiging gehad, en ik ga ook mee doen 22 september!! 'T lijkt mij een super gave, leerzame dag! Ben heel benieuwd en razend enthousiast :)!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:42

En ook ik heb vandaag te horen gekregen dat ik welkom ben op de Rabo Para Talentendag.
Via de St. Moravita Foundation heb ik een super paard te rijden gekregen en mag ik 22 september afreizen naar Ermelo met Moravita's Whishing Well.
Superspannend maar ik verheug me er enorm op.