De Canadese Hawley Bennett-Awad kwam even eerder nog lelijk ten val op de derde hindernis. Haar airjacket deed zijn werk, maar kon niet verhinderen dat het been van de amazone in een rare hoek lag. Haar paard Gin en Juice zette vervolgens koers naar de stallen, terwijl de amazone werd opgevangen en onderzocht door een groepje medische officials. Bennett-Awad wordt van het parcours weggevoerd middels een ambulance. De wedstrijd ligt op dit moment nog steeds stil, terwijl de hulptroepen zich bekommeren om de amazone. Er is een scherm om haar heen geplaatst.
Update: De voorzitter van de technische jury heeft gemeld dat Hawley Bennett-Awad nog steeds in het ziekenhuis is en wordt onderzocht, maar dat er geen ernstige verwondingen zijn. De amazone blijft voor de zekerheid nog even ter observatie.
Of gewoon om nieuwsgierige blikken weg te houden Feria Ik zag net een ruiter naast paard staan weer, maar dat was dan neem ik aan iemand anders -ook ander paard misschien?- Kon het zo snel niet zien namelijk. Hopelijk valt het allemaal mee, ze lag er inderdaad niet fijn bij in de eerste beelden..
wonderworst_
Geplaatst: 30-07-12 15:20
ik zag der ook liggen met der opgeblazen airbagvest.. en der losrennende paard.. maar ze greep inderdaad naar haar been.. hopen dat het inderdaad meevalt!
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 30-07-12 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Afgelopen vrijdag is dit scenario geoefend en toen waren ze ook met schermen aan het rennen, dus ik denk dat het vooral voorzorg was. Volgens eerste berichten zou haar been mogelijk gebroken zijn. Dit is echter nog niet bevestigd.