TERNEUZEN - Een 50-jarige man uit Axel heeft in Terneuzen twee pony's de hals doorgesneden. Dat gebeurde in een wei aan de Goesseweg in de Zeeuwse gemeente. De dieren hebben het niet overleefd, maakte de politie zondag bekend.
De man kwam zijn daad zaterdagavond zelf opbiechten op het politiebureau. Agenten spoedden zich naar de weide, waar een van de pony's al was overleden. Een dierenarts moest de andere pony laten inslapen. Volgens de politie verkeerde de man onder invloed van alcohol. Hij zit vast.
Helemaal mee eens. Zo'n man zou wat mij betreft een flinke boete en een alcoholverbod mogen krijgen Er lopen teveel gekken rond...
Nou van mij mag hij nog wel meer straf krijgen dan dat
YazhiSien
Geplaatst: 29-07-12 15:35
Jezus.....als het mijn paarden of ponies waren....arme dieren....
s6801881
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-12 15:36
Meer doen we in NL niet veel te moeilijk. wat dat betreft mogen ze wel een voorbeeld nemen aan de V.S. Verschrikkelijk voor de eigenaren dit. Het zou je paard maar zijn! Op den duur zou ik het niet eens meer aandurven de paarden zonder toezicht op het land te laten
Floortje88
Geplaatst: 29-07-12 15:42
Nee dat zou ik tegenwoordig ook niet meer aandurven. Begreep uit dat andere topic dat het wraak was vanwege het niet willen aangaan van een relatie..
Ik wil in igg de eigenaresse heel veel sterkte wensen
Ah, ik had die niet gezien, omdat het topic eigenlijk op dit subforum hoort Via de zoekfunctie kom je meer topics tegen die niet over dit bericht gaan, dus ik had VN en ON als filter gepakt.