OS: Ahlmann en Melchior laten bevalling vroeger inzetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

OS: Ahlmann en Melchior laten bevalling vroeger inzetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 12:05

http://www.hln.be/

De Duitse Christian Ahlmann is er veel aan gelegen om goud te veroveren op de Olympische Spelen. Ahlmann en zijn vriendin, de Belgische Judy-Ann Melchior, laten vandaag de bevalling inzetten van hun baby, die normaliter voorzien was voor 10 augustus. Op die manier kan Ahlmann zich volledig concentreren op de Spelen.

De 'kleine Ahlmann', een jongetje, zal met een keizersnede ter wereld komen. "Judy-Ann en ikzelf hebben beslist om onze zoon vandaag te laten geboren worden", zegt de Duitse ruiter. "Ik zal zelf bij de geboorte aanwezig zijn. Voor mij is het de belangrijkste gebeurtenis in mijn leven. Ik ben erg opgewonden. Hopelijk komt onze zoon gezond ter wereld. Dat we voor deze optie hebben gekozen, heeft uiteraard veel met de Olympische Spelen te maken."

De vorige Olympische Spelen in Peking groeiden voor Christian Ahlmann uit tot een nachtmerrie. Tijdens de Spelen werd het paard van de Duitser betrapt op een verboden middel. Ahlmann werd meteen naar huis gestuurd en nadien voor twee jaar geschorst.

Judy-Ann Melchior, zelf een amazone, plaatste zich eind 2010 met de Belgische jumpingploeg dankzij een derde plaats op de Wereldruiterspelen in Kentucky voor de Olympische Spelen in Londen. Door haar zwangerschap ontbreekt ze uiteraard in de Britse hoofdstad.

Dreamy

Re: OS: Ahlmann en Melchior laten bevalling vroeger inzetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:06

Hopelijk verloopt de bevalling voorspoedig :=

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:07

Het moet niet gekker worden...... 8)7

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:08

Nou sorry maar dit vind ik echt best wel ziek.
Snap niet dat een ziekenhuis hier aan mee wil werken, kind 2 weken eerder halen.
Ik bedoel ze is niet voor niets 10 augustus uitgerekend. Want dan is het kind helemaal ontwikkeld

Mendy1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:10

nu weet je wel wat ze belangrijker vinden..

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:13

Sammie schreef:
De 'kleine Ahlmann', een jongetje, zal met een keizersnede ter wereld komen. "Judy-Ann en ikzelf hebben beslist om onze zoon vandaag te laten geboren worden", zegt de Duitse ruiter. "Ik zal zelf bij de geboorte aanwezig zijn. Voor mij is het de belangrijkste gebeurtenis in mijn leven. Ik ben erg opgewonden. Hopelijk komt onze zoon gezond ter wereld. Dat we voor deze optie hebben gekozen, heeft uiteraard veel met de Olympische Spelen te maken."
.

Blijkbaar niet de belangrijkste gebeurtenis in zijn leven, anders hadden ze het kind gewoon rustig zelf geboren laten worden 8)7 ipv het te halen omdat de Spelen er zijn. Jeetje mina, wat hebben die mensen hun prioriteiten goed in balans :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:13

tss belachelijk :=

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:15

Net als je denkt dat het niet gekker kan, lees je zo'n bericht...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:18

Nou idd... t is idd maar wat je belangrijker vind. Maar goed... het kindje is volgroeid en kan gehaald worden. T zou alleen nooit mijn keus zijn :n

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:18

Ach, van Ahlmann verwacht je alles :')

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:20

Belangrijkste gebeurtenis in zijn leven? Spelen zijn een tikkie belangrijker als ik het zo lees.....

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:20

Uhm hoe bedoel je gestoord, dan weet je dus wat er meer waard is. Een gouden plak of de geboorte van je kleine spruit.

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:23

En een geboorte tijdens de spelen hadden ze echt niet kunnen uitrekenen toen ze besloten voor een kind te gaan?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:23

Ashkerlon schreef:
En een geboorte tijdens de spelen hadden ze echt niet kunnen uitrekenen toen ze besloten voor een kind te gaan?

Euh... zoiets valt niet uit te rekenen :+ Misschien hebben ze er wel heel lang over gedaan voor zij zwanger was. Of was ze prompt direct zwanger terwijl ze het niet verwacht hadden.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:24

xxrossiexx schreef:
Snap niet dat een ziekenhuis hier aan mee wil werken, kind 2 weken eerder halen.
Ik bedoel ze is niet voor niets 10 augustus uitgerekend. Want dan is het kind helemaal ontwikkeld

Bij 37 weken is het kind officieel helemaal ontwikkeld en is het veilig om het te halen (zonder dat het dan als prematuur gezien wordt).

Toch vind ik dit wel een gekke reden ja. Een vrachtwagenchauffeur die op het buitenland rijdt kan een bevalling toch ook niet zomaar inplannen := . Klinkt een beetje alsof hij andere prioriteiten heeft.

petraaken

xxrossiexx schreef:

Het gebeurt vaker dan je denkt. Artsen doen het vaak als ze met vakantie willen en de patient liever geen andere heeft. Aangezien het ook vankantieperiode is zal dit hoogstwaarschijnlijk al lang en breed besproken zijn geweest met haar gyn. :)

Rinske

Ashkerlon schreef:

_O- *proest*

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:51

rowo schreef:
Ashkerlon schreef:

Euh... zoiets valt niet uit te rekenen :+ Misschien hebben ze er wel heel lang over gedaan voor zij zwanger was. Of was ze prompt direct zwanger terwijl ze het niet verwacht hadden.

euh... valt volgens mij perfect uit te rekenen... gewoon niet onveilig gaan doen tussen 10 en 8 maanden voor de spelen. Simpel zat?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:52

Pff, sorry.... ik ga er maar niet op in :=

Jollyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:01

Mijn mond valt open. Waarom zou je dit willen? Het kind halen met een grote operatie voordat het er klaar voor is. Nou, ik wens ze veel succes en hoop dat het goed zal verlopen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:08

Dan kan hij zich volledig concentreren op de spelen? Ik snap het niet helemaal. Als je vrouw net een operatie heeft gehad ligt in het ziekenhuis en je bent net papa geworden kun je je dan wel concentreren?

Of zou vrouwlief tot na de spelen in he ziekenhuis blijven liggen zodat ze geen zorg thuis hoeven te regelen?

Het zal wel :roll: en zover is duitsland nou ook weer niet van Engeland af om even heen en weer te reizen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:11

xxrossiexx schreef:

Daar zullen ze wel een mooi bedragje voor neergelegd hebben, dan hoor je dat ziekenhuis niet meer klagen... 8)7

Lietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:16

Alsof een keizersnee geen impact heeft op de moeder... Ze snijden je buikspieren door dus het duurt dan ook nog wel een poos voordat zij weer mobiel is.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:20

"Nou schat, schijt dat kind er even uit? Anders kan ik me niet concentreren op de spelen hoor...dat gebeurt maar eens per 4 jaar, en dat kind dat zie ik nog wel langer...dus gewoon even je best doen, en vraag het anders maar aan de dokter.
Mijn coach vind het ook niet geod, want hij zegt dat ik afgeleid word door het vaderschap. Dit is in het belang van de natie, dat snap je toch wel :)"

Brrr...heb niet veel nekharen maar die paar die ik heb gaan er van overeind staan...wedden dat er nog druk achter zit vanuit alles achter de lieve man?
En nee fijn, kind geboren, dadelijk zijn er complicaties gaat er iets fout of wat dan ook...alsof dat toevoegt? En wat als dat kind er is, heb je als kersverse vader niet de behoefte er bij te zijn? Alsof dat niet zou afleiden? Nee..heb er weinig goeds voor over....
Tenzij die vrouw ligt te bevallen tijdens het uur dat hij rijden moet vind ik dit geen nette keuze :n

@rinske hieronder: het is inderdaad niet iets wat je "ff" uitkient, maar in dit verhaal te lezen is het wel een bewuste keuze geweest. En in dat geval hadden ze misschien even moeten nadenken over die spelen...dan maar tussen de 8 en 10 maanden ervoor even met een rubbertje om.....
Laatst bijgewerkt door Lolleke op 27-07-12 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:20

Ashkerlon schreef:
rowo schreef:

euh... valt volgens mij perfect uit te rekenen... gewoon niet onveilig gaan doen tussen 10 en 8 maanden voor de spelen. Simpel zat?

En als je nou 5 jaar bezig bent om zwanger te worden?! Zo simpel is het dus niet hoor. Een kindje krijg je, die neem je niet, of plan je niet in op de maand dat het je het beste uitkomt...