Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jus schreef:Weet dat ik er eigenlijk niet over moet beginnen maar deze fantastische ruiter had eigenlijk een individuele medalle moeten winnen met een paard die nu jammer genoeg niet eens mee gaat dus ik wens hem en het nederlandse team heel veel sterkte en ben blij voor hem dat hij er toch bij is , moeten niet het spaanse team vergeten heeft ook drie goede paarden in het team met een nederlands tintje
go Ventje! jus schreef:Weet dat ik er eigenlijk niet over moet beginnen maar deze fantastische ruiter had eigenlijk een individuele medalle moeten winnen met een paard die nu jammer genoeg niet eens mee gaat dus ik wens hem en het nederlandse team heel veel sterkte en ben blij voor hem dat hij er toch bij is , moeten niet het spaanse team vergeten heeft ook drie goede paarden in het team met een nederlands tintje
Citaat:Nee he, weeeeeeeeeer, die ouwe beschimmelde koe opnieuw uit de sloot gehaald. Zucht.
) want dat heeft hij wel verdiend en de olimpische spelen zijn om de 4 jaar en dan ook nog met het idee om de paardensport eruit te halen. purkie schreef:http://www.edestad.nl/scripts/edoris/ed ... -in-Londen
Fijn om het hele stukje door te lezen,
leuke foto staat erbij!