Wie de Europese kampioenschappen van 18 tot 22 juli in Frankrijk, Fontainebleau, wil volgen kan dit dagelijks van 9.00 - 18.00 uur live op internet. Alle kwalificaties en de finales in dressuur , springen en eventing worden uitgezonden.
In de OP staat van 9.00 tot 18.00, maar weet iemand wanneer de eventing is? Hier staat een programma, maar zelfs in het engels kan ik geen eventing vinden.. http://www.etrier-arbonne.com
Wilde de kur kijken maar hij doet het helaas niet op mijn tablet. (terwijl ik daarop wel gewoon clipmyhorse etc kan kijken...) Weet iemand wat ik moet installeren?
xAnnouk
Geplaatst: 22-07-12 08:20
Heleen_B schreef:
Wilde de kur kijken maar hij doet het helaas niet op mijn tablet. (terwijl ik daarop wel gewoon clipmyhorse etc kan kijken...) Weet iemand wat ik moet installeren?
de livestream doet het sowieso niet... ik kijk m op de computer en daar maakt hij ook geen verbinding. Ben speciaal opgestaan voor de nr 2 die moest starten vandaag en n heb ik m weer gemist. Dat is een zoon van mijn pony...
Djinteequa
Geplaatst: 22-07-12 08:29
Bij mij op de laptop kan ik het ook niet kijken. Zal wel iets met de verbinding daar zijn, als niemand 't hier kan zien.
Ik baal echt ontzettend... want gisteren hield de livestream er bij Goya ook al mee op toen werd ie zo traag en slowmotion... Dus nu vroeg opgestaan en dan krijg je dit weer... tis ons niet gegund