Isabell Werth gaf vorige week nog aan dat ze zich waarschijnlijk terugtrok voor de Olympische Spelen, omdat ze vreesde dat de licht geblesseerde Don Johnson niet op tijd fit is en El Santo de laatste tijd onvoldoende prestaties levert. Met een zieke Rath, die Pfeiffer heeft, lijkt de kans aanwezig dat Werth alsnog naar de Olympische Spelen gaat. Vooral omdat de amazone afgelopen weekend op het paardensportcentrum Rheinland de winnende score van 75,74% wist te realiseren met El Santo (v. Ehrentusch).
wel jammer dat Isabell niet even 'bij absententie van'.... op Totilas kan stappen die regels mogen best wat soepeler gehanteerd worden, het publiek wil haar lieveling/precious aanschouwen.
Grappig...nee, niet dat Rath ziek is...maar als de kop van het bericht was geweest: "Rath door ziekte niet naar de OS"...waren de reacties niet van de lucht geweest en nu.....een enkele. Zou het wel heel jammer vinden als ze niet gaan, maar denk wel dat als ze thuisblijven de medaillekansen voor Nederland groter worden...
Ik hoop dat zowel Rath als Isabel wel gaan. Rath, omdat ik vind dat de winnaars wel van Totilas moeten kunnen winnen (als je begrijpt wat ik bedoel, anders ben ik bang dat mensen gaan speculeren 'Ja, maar als Rath en Totilas wel mee hadden gedaan, dan...') en Isabel gewoon omdat ik dat een hele sympathieke amazone vind.