Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

X__Trees schreef:Utascha had inderdaad moeten blijven waar ze was, zo'n mooie combi uit elkaar halen was een enorm risico. Zie hier het resultaat. 2 sterke ruiters thuis..
Willem47 schreef:X__Trees schreef:Utascha had inderdaad moeten blijven waar ze was, zo'n mooie combi uit elkaar halen was een enorm risico. Zie hier het resultaat. 2 sterke ruiters thuis..
Wie zegt dat het paard met van der Vleuten wel goed had gelopen? Dat ging de laatste tijd dat hij hem reedt ook stukken minder. Ik acht de kans groter dat het paard bang is geworden door die missers van vorig jaar.
Willem47 schreef:X__Trees schreef:Utascha had inderdaad moeten blijven waar ze was, zo'n mooie combi uit elkaar halen was een enorm risico. Zie hier het resultaat. 2 sterke ruiters thuis..
Wie zegt dat het paard met van der Vleuten wel goed had gelopen? Dat ging de laatste tijd dat hij hem reedt ook stukken minder. Ik acht de kans groter dat het paard bang is geworden door die missers van vorig jaar.

)EN Rotterdam EN Aken etc want ja het is wel het SFN paard die OS had moeten lopen !! besita schreef:[..hoop dat ze haar vertrouwen alsnog terugkrijgt en opnieuw een goed teampaard wordt zoals ze dat verleden jaar was ..al vraag ik me af of ze nu opnieuw een andere ruiter gaan zoeken voor haar ?

ceasario schreef:Maysie schreef:Zo dat is een nare val! !
[ Afbeelding ]
http://www.ed.nl/sport/9535418/Eric-van ... t-door.ececeasario schreef:
( oa Coup in Balve , Gotha in Balve
) Lami schreef:@Besita. Ik ben het zo eens met jouw posts, precies zoals ik het zie. Utascha is typisch zo'n bloedje die regelmatig een gaatje lager moet kunnen voor het vertrouwen om dat beetje extra voor het hoogste te kunnen afroepen. Vlg mij deed Erik dat ook zo. Altijd het laatste te moeten geven lukt niet. Daa