Op de dressuuravond van het CHIO in Rotterdam is in de vooravond de kur op muziek in de klasse Inter I gewonnen door Theo Hanzon met Tamora. Zijn kur werd beoordeeld met een score van 72.825 procent. Hij werd op de hielen gezeten door Lynne Maas die met de ruin Zamora een score van 72.800 procent liet noteren.
Al eerder deze week lag tijdens de gewone proef in de Inter I het resultaat zeer dicht bij elkaar. De eerste keer echter in het voordeel van Maas. De kur op muziek was van begin tot eind spannend en alle resultaten lagen zeer dicht bij elkaar. Hanzon stelde Tamora op een fijne voorwaartse wijze voor en wist met zijn expressieve kur op muziek de overwinning naar zich toe te trekken.
Uitslag: 1. Theo Hanzon, Tamora; 72.825 2. Lynne Maas, Zamora; 72.800 3. Thamar Zweistra, Hexagons Zodinde; 72.675 4. Patrick van der Meer, Zippo; 71.450
Vreemd dat er zo'n groot jury verschil was : 1x 67% voor Lynne terwijl de anderen om de 75% zaten?? Als dat er niet geweest was, had Lynne ruim gewonnen. Dat jurylid moet wel iets gemist heben
LYNNEM81
Geplaatst: 24-06-12 12:22
Ik had inderdaad een heel raar verschil! Heel erg jammer.. ze zaten allemaal rond de 75% en het franse jurylid gaf mij 67%!! Belachelijk. Dus ja,, wat moet je ermee.. Als de andere je bovenaan zetten en 1 jury je laatste??
Dan kun je niks anders dan heel diep zuchten, even keihard balen en weer door... Het was een knappe rit. De Fransman zat wel vaker behoorlijk anders dan de rest gisteren
vur
Geplaatst: 24-06-12 13:01
Ik zou wel eens willen weten waarom hij zo laag zat. Beetje raar.