Als gevolg van de extreme weersomstandigheden is de Dura Vermeer Prix tijdens het CHIO in Rotterdam stil gelegd. Rond kwart voor acht brak een hevig noodweer los. Harde regen werd vergezeld door onweer en bliksem. De wedstrijd is daarom tot nader order gestaakt. We houden jullie op de hoogte over een eventueel vervolg van deze rubriek.
*UPDATE* Inmiddels is bekend gemaakt dat de Dura Vermeer Prix niet wordt hervat. De ruiters die dat graag willen, mogen zodra het weer wat is opgeknapt alsnog een ronde rijden door de hoofdpiste. Dit om alle ruiters gelijke kansen te bieden in de landenwedstrijd morgen. Het prijzengeld van de Dura Vermeer Prix wordt gevoegd bij het prijzengeld van de hoofdrubriek op vrijdag.
Was wel te verwachten ja, wat een stortbui was dat. Jammer hoor!
VanHuisUit
Geplaatst: 21-06-12 20:54
Tja... het rommelt hier nog steeds (woon vlakbij het CHIO terrein). Zonde hoor voor al die mensen die zijn gaan kijken en voor de organisatie plus natuurlijk de deelnemers. Maar zou nu ook niet op mijn paard willen stappen
Veiligheid voor alles. Gelukkig viel het met onweer nog mee bij mij thuis maar andere delen in België hebben wel zwaar onweer gehad al valt de schade gelukkig dit keer goed mee.
Ik zou me echt niet op mijn gemak voelen als ik bij zo'n zou moeten rijden.
purkie
Geplaatst: 22-06-12 09:43
Was het Feynoord-stadion bezet vandaag? Wat het weer betreft, zit het Nederland niet mee .