Isabel Werth gelooft er zelf niet meer in dat ze nog aan de Olympische Spelen in London zal deelnemen. Dit deelde ze officieel in Warendorf mee. Gebrek aan een echt goed paard gaf ze als reden op. Don Johnson is net na een blessure weer met de training begonnen en El Santo overtuigt nog niet in de Piaffen. Op haar eigen website meldde ze al direct na haar optreden met "Ernie" in Balve: "Daar is maar een oplossing en dat is vooruit kijken, aan het probleem werken en het onder controle krijgen.
Naja... Hij piaffeert gewoon echt nog niet goed genoeg voor dit niveau Laat staan OS. Maar goed, het zal vreemd zijn, een OS zonder Isabell.
Aranel
Geplaatst: 20-06-12 17:45
x_Rebecca schreef:
vanRijnwoude schreef:
geloofd --> gelooft
En overtuigd is overtuigt.
Wel zonde zeg!
En rede is reden.
Ik vind het niet heel jammer dat ze niet gaat, ben geen fan van haar.
koenborias
Geplaatst: 20-06-12 17:46
Dat geld hetzelfde voor Donna Silver, van Hans-Peter Minderhoud.. Rijd voor de rest netjes, alleen de piaffe is echt slecht, hetzelfde bij El santo... Naja, zij moet beslissen
Jammer, want verder deed El Santo het echt super, de draf galop alles behalve eigenlijk die Piaff. Wordt inderdaad behoorlijk wennen..
Best wel grappig, het lijkt net zoiets als wat Anky nu meemaakt.
licorne
Geplaatst: 20-06-12 17:57
Ze won ooit zilver met een paard dat in de piaffe domweg STAAKTE Dat vond ik eigenlijk al geen faire sport meer, dan mag er van mij nu wel een nieuwe generatie ruiters de kans krijgen...