Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annastasia schreef:Bieman levert toch ook BR?
Vind Anky altijd erg fijne kleding hebben, hoop dan ook dat ze op zelfde voet verder gaan.
En als er dan toch een puntje van verbetering moet zijn, vind ik iets langere kleding wel fijn.
maar ze leveren nog veel meer merken http://br.nl/page/info.php?id=150228
Bonny_CT schreef:Leuk, kreeg dit vanmorgen al van mijn werk te horen.. Bieman is ook een fijne leverancier dus komt vast goed
TICKELS schreef:Bonny_CT schreef:Leuk, kreeg dit vanmorgen al van mijn werk te horen.. Bieman is ook een fijne leverancier dus komt vast goed
Ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben over het leveren van artikelen.
Heb na 1,5 jaar de moed opgegeven... Ik had een BR Jos Lansink hoofdstel besteld in de kleur mahonie.
Bij toeval ben ik het hoofdstel toen tegengekomen in een ruitersportzaak die 50 km verderop was en heb hem daar toen gekocht.
Bonny_CT schreef:Juist peerke, ze leveren alleen aan ruitersportzaken en bij ons is de levering altijd goed.
Ik denk TICKELS datje de fout moet zoeken bij de betreffende ruitersport zaak en niet bij Bieman
TICKELS schreef:Bonny_CT schreef:Juist peerke, ze leveren alleen aan ruitersportzaken en bij ons is de levering altijd goed.
Ik denk TICKELS datje de fout moet zoeken bij de betreffende ruitersport zaak en niet bij Bieman
Nee, helaas, ik heb mijn hoofdstel besteld bij een ruitersport speciaalzaak, en na vele malen bellen en mailen was het hoofdstel er na 1,5 jaar nog niet... En de vertegenwoordiger had iedere keer een andere smoes.
Het lag dus echt wel aan BR.
Ik hoop dat ze nu beter leveren dan dat ze toen deden...