Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bomba schreef:vur schreef:Verrassend dat de Spaanse Carl wist te kloppen. Dat kan nog spannend worden voor de OS.
Viel mij ook op inderdaad.. En dat terwijl Carl een tijdje geleden nog een nieuw Brits record in de Grand Prix had van 83% geloof ik.
Idra schreef:Ja, dit worden hele spannende Spelen...
Zo veel sterke dressuurlanden!! Spanje, Denemarken, Duitsland, Groot-Brittanië, Nederland...
Ik vraag me af wie het Spaanse team gaat vervolledigen, want nu met het jammerlijk overlijden van Prestige is het mij niet duidelijk wie, naast Juan Manuel Muñoz met Fuego en Beatrzie Ferrer Salat met Delgado, het team gaat versterken.
Idra schreef:Ja, dit worden hele spannende Spelen...
Zo veel sterke dressuurlanden!! Spanje, Denemarken, Duitsland, Groot-Brittanië, Nederland...
Ik vraag me af wie het Spaanse team gaat vervolledigen, want nu met het jammerlijk overlijden van Prestige is het mij niet duidelijk wie, naast Juan Manuel Muñoz met Fuego en Beatrice Ferrer Salat met Delgado, het team gaat versterken.
Bomba schreef:vur schreef:Verrassend dat de Spaanse Carl wist te kloppen. Dat kan nog spannend worden voor de OS.
Viel mij ook op inderdaad.. En dat terwijl Carl een tijdje geleden nog een nieuw Brits record in de Grand Prix had van 83% geloof ik.
koenborias schreef:Bomba schreef:
Zo zie je maar. In eigen land is iedereen dol op je en in het buitenland kijken ze heel anders op je..!
Zo zie je maar. In eigen land is iedereen dol op je en in het buitenland kijken ze heel anders op je..!
s0173957 schreef:fargo schreef:Kan het zijn dat wij zaterdag achter een grote vrachtwagen van Hester hebben gereden onderweg terug naar Engeland? We reden in ieder geval vanuit oosten van het land 2 grote luxe vrachtwagens achterop en op een stond Hester achterop vermeld.
Hester is paarden in het Noors...
fargo schreef:s0173957 schreef:
Hester is paarden in het Noors...
Maar er stond volgens mij Hester Horses, maar ik weet het niet zeker meer ....