Belangrijke wijzigingen in programma dressuur Hoofddorp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Belangrijke wijzigingen in programma dressuur Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 08:05

www.knhs.nl

Na overleg met Meteo Schiphol en de plaatselijke politie is door de organisatie van de Nederlandse Kampioenschappen dressuur in Hoofddorp besloten om het programma van vandaag nog tot 11.00 uur stil te leggen. Daarmee vervalt het tweede onderdeel van het KNHS Kampioenschap Lichte Tour (dat gisteren halverwege is afgelast), alsmede de tweede proef van het Nederlands Kampioenschap Junioren.

Alle deelnemers is deze beide klassen zijn startgerechtigd in de finales (Kür op muziek) met maximaal 1 paard. Deze beslissing is genomen in nauw overleg tussen de organisatie en de afgevaardigde van de KNHS, Teun Platenkamp.

Omdat Meteo Schiphol verwacht dat rond 11.00 uur vandaag de stormdepressie dusdanig is afgezwakt dat er geen gevaar meer bestaat voor paarden, ruiters en publiek gaat het tweede onderdeel van het NK voor Young Riders om 11.uur van start. De Grand Prix Special van het NK Senioren start om 14.00 uur. De finale van het KNHS Kampioenschap ZZ-Zwaar begint nu om 18.00 uur, terwijl de finale van het KNHS Kampioenschap Lichte Tour om 19.30 uur zal aanvangen.

Het gewijzigde programma voor zondag zal zo spoedig mogelijk worden bekend gemaakt.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 09-06-12 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Openingspost gewijzigd voor VN + ON --> VN

FriesWytske

Re: Belangrijke wijzigingen in programma dressuur Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 12:24

Goh, waarom hebben ze dit ook niet op andere plaatsen gedaan. Gisteren is hier een groot concours gewoon doorgegaan. En hebben ze het springen halverwege wel verplaatst naar morgen. Maar de dressuur lieten ze gewoon doorgaan. Terwijl het op een redelijk open vlakte wordt gehouden.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 13:05

Ze kunnen toch niet zomaar zeggen hup we verplaasten alles naar een andere plaats???

Besuijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:00

Kennissen van mij zijn er vandaag, hoop voor hun dat verder wel alles doorgaat!!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:04

margreet4 schreef:
Ze kunnen toch niet zomaar zeggen hup we verplaasten alles naar een andere plaats???

Dat bedoel ik ook niet. Maar weet dat er op andere plaatsen ook wedstrijden worden gehouden. En heb gisteren zelf mee mogen maken hoe het is om met dit weer te mogen rijden. Bedoelde er mee, dat ze bij andere wedstrijden ook wel zo'n besluit hadden mogen nemen. Om de boel uit te stellen of af te lassen.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 17:35

Ooh ik dacht al!

Als ik ook een foto zag van die tent (op de knhs site)! Pff

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 07:34

in sneek vloog er een spring kussen de spring ring in met nog een kind erin en de dixie's vielen om. Ging goed tekeer vrijdag met die wind! Gelukkig was 't wel droog.