Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mylittlejoy schreef:En ondertussen noemen ze zich Manege Oosterheem en ontplooien ze wel degelijk manege-activiteiten. Ik zag vorige week nog een berichtje online met de kop "Dankzij de gemeente Zoetermeer moeten wij dood" en dan een foto van de paarden, geplaatst door de eigenaren. Ze weten al tijden (jaren!) dat ze daar weg moeten en proberen op deze manier de boel te manipuleren, over de rug van de paarden en pony's. Ik heb er geen goed woord voor over.
Overigens heb ik vernomen dat het wel weer gewerkt heeft en ze - wederom - zes weken respijt hebben gekregen.
4Ever schreef:Houdt de eigenaar van jullie pensionstal het dan niet in de gaten?
Hij zal toch wel regels hebben voor wie er op welke tijd in de bakken mogen.
Of de lessen haar enige inkomsten zijn betwijfel ik, haar man heeft toch een fulltime baan?
4Ever schreef:De "manege" heeft sinds juli dit jaar een nieuw onderkomen gevonden op het terrein van een pensionstal. De klanten van de pensionstal zijn daar zo te lezen niet echt blij mee.
Er zijn absoluut geen paarden of pony's afgemaakt. Er zijn er een paar verkocht maar de rest is gewoon mee verhuisd.