Don Johnson geblesseerd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Don Johnson geblesseerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 20:06

www.ad.nl

De Duitse dressuuramazone Isabell Werth moet haar paard Don Johnson voorlopig aan de kant houden. De 10-jarige ruin heeft vrijdag op de openingsdag van de Duitse kampioenschappen een enkelverstuiking opgelopen.

Werth vond de schade nog meevallen. 'Het had erger kunnen zijn', zei de vijfvoudig olympisch kampioene die nog niet weet hoe lang haar eerste paard uitgeschakeld is. Voorlopig komt ze uit op El Santo, maar Don Johnson is het paard waarmee ze zich voor de vijfde keer wil kwalificeren voor de Spelen. Het CHIO van Aken eind juni is daartoe de laatste gelegenheid.

gabyfedde

Re: Don Johnson geblesseerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:15

Een enkelverstuiking?

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:19

Als het een echte enkelvertruiking is, dan is het paard out voor maanden, en bye bye de OS!
Paard van een vriedin die op 160km endurance liep heeft dit gehad, 1 jaar op de wei met rust gelaten en 100% in orde gekomen, maar er moet tijd voor gegeven worden.
Heb dattrouwens 3 jaar geleden ook gehad, niet goed genezen omdat ik niet genoeg heb laten rusten, en heb er nog last van!

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:19

gabyfedde schreef:
Een enkelverstuiking?

Bedoelen waarschijnlijk een kogelverstruiking hé...

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:03

Das dan wel heel erg jammer, maar ik denk dat een teamplek voor Isabell met alle 2 de paarden heel moeilijk gaat worden....

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 09:10

Hoop dat Jonny helemaal hersteld, Isabell straalt als ze op hem rijdt.

Quote:

Ich bin enttäuscht

Die Deutschen Meisterschaften in Balve sind für mich wahrlich ins Wasser gefallen. Regen von oben, Schlamm von unten, Jonny, der sich vertreten hat nun länger ausfällt und ein Ernie, der so gar nicht bei mir war - schlimmer hätte es kaum kommen können. Ich bin sehr enttäuscht. Vor allem, da Ernie in der letzten Zeit in den Piaffen deutlich besser geworden war. Und auch diesmal hat er auf dem Abreiteplatz gut piaffiert und ich hatte wirklich den Eindruck, der Knoten bezüglich dieser Lektion sei geplatzt. Doch in der Prüfung ging's dann gar nicht und auch anschließend waren wir uns nicht mehr einig. Das war schon sehr frustrierend. Aber da hilft nur eins: Kopf hoch, nach vorn sehen, weiter arbeiten und das Problem in den Griff kriegen.

http://www.isabell-werth.de/

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 09:14

ptiteblue schreef:
gabyfedde schreef:
Een enkelverstuiking?

Bedoelen waarschijnlijk een kogelverstruiking hé...

Technisch gezien is dat zijn enkel niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:03

Waar zat bij een paard de enkel ook al weer??

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 11:32

purkie schreef:
Hoop dat Jonny helemaal hersteld, Isabell straalt als ze op hem rijdt.

Quote:

Ich bin enttäuscht

Die Deutschen Meisterschaften in Balve sind für mich wahrlich ins Wasser gefallen. Regen von oben, Schlamm von unten, Jonny, der sich vertreten hat nun länger ausfällt und ein Ernie, der so gar nicht bei mir war - schlimmer hätte es kaum kommen können. Ich bin sehr enttäuscht. Vor allem, da Ernie in der letzten Zeit in den Piaffen deutlich besser geworden war. Und auch diesmal hat er auf dem Abreiteplatz gut piaffiert und ich hatte wirklich den Eindruck, der Knoten bezüglich dieser Lektion sei geplatzt. Doch in der Prüfung ging's dann gar nicht und auch anschließend waren wir uns nicht mehr einig. Das war schon sehr frustrierend. Aber da hilft nur eins: Kopf hoch, nach vorn sehen, weiter arbeiten und das Problem in den Griff kriegen.

http://www.isabell-werth.de/

Kan niets anders dan respect hebben voor iemand die zo met tegenslag omgaat.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 12:21

heb diep respect voor haar
hopelijk komt alles nog goed en kan ze gewoon mee naar de OS
ik gun het haar van harte

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:15