Nieuwe voorzitter en ondervoorzitter voor BWP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Nieuwe voorzitter en ondervoorzitter voor BWP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-12 19:34

www.bwp.be

Dinsdagavond vond de Raad van Bestuur plaats van BWP, voor het eerst na de verkiezingen in de nieuwe samenstelling. Traditiegetrouw wordt op dat moment ook de nieuwe voorzitter en ondervoorzitter gekozen.

Nieuwe voorzitter wordt Kris Keersmaekers, na jarenlang ondervoorzitterschap neemt hij nu de fakkel over van Carl Rijcken. De nieuwe ondervoorzitter is een nieuw gezicht in het dagelijks bestuur van BWP. Jozef Bauters was wel al lid van de Raad van Bestuur en voorzitter van het gewest Oudenaarde. Op vraag en na bespreking met zijn provincie, kreeg hij van hen en van de Raad van Bestuur de volledige steun voor het ondervoorzitterschap.

Carl Rijcken had eerder al te kennen gegeven de functie van voorzitter te zullen doorgeven. Hij nam dan ook graag nog even het laatste woord op de vergadering. Carl Rijcken: “Ik kan in schoonheid afscheid nemen. Ik denk dat er veel voorzitters van andere stamboeken jaloers op mij zouden zijn omwille van de bijzondere positie die BWP momenteel bekleedt, omwille van wat we de laatste jaren allemaal bereikt hebben. Het is fijn om in deze omstandigheden de fakkel te kunnen doorgeven. ”