Rieky Young wint Italiaanse Derby

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Rieky Young wint Italiaanse Derby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 17:01

www.knhs.nl

Rieky Young heeft in het Reggio Emilia super gepresteerd in de Derby voor vier tot en met zesjarige reiningpaarden. Met Wimpy’s Little Tegano was ze de beste in level 2 en 3 en ook met haar andere twee paarden bereikte ze de finale.

Rieky Young reisde als enige Nederlandse reining ruiter naar Italië en kwam daar tot uitstekende prestaties. “Tijdens de wedstrijden is er een fantastische sfeer en het Italiaanse publiek leeft geweldig mee. Aan de Derby doen de beste paarden en ruiters uit Europa mee. Het is dan ook een pittige wedstrijd. In de go round namen 116 paarden deel, waarvan er 20 zich plaatsten voor de finale. Net als een Italiaan plaatste ik me hiervoor met alle drie mijn paarden”, licht Young toe, die net terug is in Vorstenbosch. “Met Wimpy’s Little Tegano maakte ik een fout in de go round waardoor we tiende stonden. In de finale moest ik risico’s nemen maar dat leverde wel de winst op. Het is een heel goed paard, een echte atleet. Hij is nu zes en ook opgenomen in het B-kader. Met mijn andere paarden werd ik vijfde in level 2 en zevende in level 3”, besluit Rieky Young tevreden

xShellie

Re: Rieky Young wint Italiaanse Derby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:24

Super gedaan! Gefeliciteerd!!

indian_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:40

*\o/* _/-\o_ *\o/* way you go girl.....

REGINA76

Re: Rieky Young wint Italiaanse Derby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 00:17

gefeliciteerd knap gedaan

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:00

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:38

Desondanks een super prestatie, proficiat Rieky!! Het paard heet trouwens Wimpy's Little Tejano (detail :D )

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:49

quarterH schreef:
ze was 9e in het hoogste level (level 4), dat is dus niet gewonnen, de titel klopt dus niet helemaal.
ze heeft wel de level 3 en 2 gewonnen maar dus niet het hoogste level.

zie hier de scorelijsten:

http://www.showmanager.info/Result.aspx ... 0&status=3

Ze heeft in de Italiaanse Derby level 2 en 3 gewonnen hence ze heeft de Italiaans Derby gewonnen. Beetje muggenzifterij om te gaan vallen over de titel.
In het artikel staat gewoon dat het om level 2 en 3 gaat.
In het hoogste level was ze inderdaad 9e maar dan wel met de 6de score! (er waren er aantal met de zelfde scores)

Echt super goed gedaan Rieky!!!!!!!!!!!!!!! *\o/*

Vraag me op dit soort momenten altijd wel af "waar zijn al die andere nederlanders die pretenderen op dit niveau mee te kunnen??" 8-)

Renske_NW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:25

Marga schreef:
http://www.knhs.nl

Rieky Young reisde als enige Nederlandse reining ruiter naar Italië en kwam daar tot uitstekende prestaties.

Mijn instructrice (Saskia Banning) deed ook mee en is toch echt Nederlandse.. :D

Maar absoluut, gefeliciteerd. :j

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 17:21

WoW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ , goed gedaan!!!! :j :):) :#