Een aparte week voor de springruiters. Vielen tijdens La Baule Denis Lynch en Dirk Demeersman, in Groot-Brittannië kwam springruiter Tim Stockdale ten val. Maar wel net na het passeren van de finishlijn. Alle balken bleven boven, daarmee was hij de enige foutloze combinatie. Daarmee won Stockdale The Land Rover Six Bar.
Stockdale is pas recent weer actief op (inter)nationaal niveau. Stockdale brak vorig jaar zijn nek na een val van een jong paard. Ditmaal stond Stockdale weer op, trok zijn jasje recht en stak zijn hand in de lucht ten teken dat alles oké was.
Hij komt gelukkig redelijk terecht, hij zou zijn nek nog een keer gebroken hebben zeg. Denk dat ie dan verder van huis was. Vraag voor de kenner: Hoe hoog staan deze hindernissen? Als ik mezelf even uit mag laten, ik vind ze er ontzettend godsgruwelijk hoog uitzien. Van mijn leven niet dat ik ooit zoiets ga doen :| Het paard land dan toch ook heel steil in mijn beleving dus ik vind het niet heel gek dat er iemand valt, ik bedoel je krijgt een flinke tik mee, of ligt dat aan mij??
paardje1983
Geplaatst: 14-05-12 21:28
1.50 a 1.60
celano
Geplaatst: 14-05-12 21:35
paardje1983 schreef:
1.50 a 1.60
Nee joh, Six Bar staat rond de 2 meter in de laatste ronde!