Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je vraagt je af hoeveel van die "foutjes" er gemaakt zijn. 
Sky_As schreef:ach ja, blijkbaar was het "men 2 be" .....
want misschien was er met de officiele hengst wel geen goedgekeurde hengst uitgekomen. Dus aan de andere kant mogen de eigenaren misschien juist wel blij zijn dat het zo is gelopen.
Het is en blijft slordig dat sowieso en wie weet wat er nog meer fout gaat
Maar als ik op die manier een goedgekeurde hengst krijg, hoor je mij niet klagen......
Klijntje schreef:Sky_As schreef:ach ja, blijkbaar was het "men 2 be" .....
want misschien was er met de officiele hengst wel geen goedgekeurde hengst uitgekomen. Dus aan de andere kant mogen de eigenaren misschien juist wel blij zijn dat het zo is gelopen.
Het is en blijft slordig dat sowieso en wie weet wat er nog meer fout gaat
Maar als ik op die manier een goedgekeurde hengst krijg, hoor je mij niet klagen......
Mja, dat hangt dus nog maar van de werkelijke afstamming af. Wat heb je aan een ggk hengst die je niet mag inzetten voor de fok, omdat hij geen Deens warmbloed is?
fokfanaat schreef:chippen is toch een europese verplichting.
! ... Maar NIET in alle landen EN er zijn nog altijd landen die NIET deelstaten zijn van de EEG EN er zijn nog altijd grote stoeterijen die hun veulens NIET chippen maar pas als zij 'klaar gemaakt' moeten worden voor iets, ze dan gaan chippen. Peterina schreef:Gebeurt niet alleen dat foute rietjes gewisseld zijn maar ook nav 'opfok' ... als je 50 hengstenveulens hebt lopen die niet gechipt zijn, die allemaal donkerbruin/zwart-bruin of zwart zijn ......
Begin daar maar is de 'juiste' uit te halen als het tijd is!

lau6nao4 schreef:Herrinner me van vroeger een verhaal met LuckyBoy??
KWPN....dus het gebeurt vaker
pillow schreef:RianneH schreef:Maar het paard is gekocht op de veulenveiling toch? Hoe lang zijn ze al bij de merrie weg dan?
Er wordt gesproken over verwisselen tijdens de opfok periode. dus dat is de 2 jaar na de veulenveiling. En tijdens de veiling lopen ze bij de moeder, niet bij vader.