Welsh Cob promotie dag 2 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Welsh Cob promotie dag 2 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 12:12

Persbericht

Op zaterdag 2 juni as. vindt bij Stal Gerstloo in Eefde de Welsh Cob Promotiedag plaats. Ook in Nederland neemt het enthousiasme voor dit paardenras uit Wales steeds meer toe. Tijdens de Promotiedag ziet u deze paarden in alle disciplines van de paardensport.

De organisatie van de dag is in samenwerking met de Welsh Cob Club Nederland en het Nederlands Welsh Pony en Cob Stamboek. Beide organisaties zetten zich op internationaal niveau in voor de bekendheid van het ras en organiseren evenementen.

De paarden ziet u aangespannen in een vaardigheidsproef. Ook zijn er rijrubrieken waaronder een behendigheidsparcours waar voor zowel deelnemers als toeschouwers genoeg te beleven valt. Een van de hoogtepunten van de dag is de showrubriek van de dekhengsten. Daarnaast ziet u deze dag verschillende workshops en demonstraties zoals tandemrijden, showklaar maken en voorbrengen van paarden en paardenvoetbal. Het programma begint om 10.30 uur en duurt tot 16.00 uur.

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 12:19

Leuk, ben er 2 jaar geleden heen geweest met mijn paardje, heel gezellige dag geweest, paardje eindigde bij de eerste 3 van de bestgaande toen en dat terwijl ik alleen recreatief rijd :) . Dit jaar wil ik, als ik niet hoef te werken, wel gaan kijken maar dan zonder paardje.