Mannheim: Kasprzak ook in GP-Special naar winst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Mannheim: Kasprzak ook in GP-Special naar winst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 06:48

www.horses.nl

Net als een dag eerder bezetten de Deense amazones Anna Kasprzak en Nathalie zu Sayn-Wittgenstein de eerste twee treden van het podium in Mannheim. In de Grand Prix Special reed Kasprzak met Donnperignon (v.Donnerhall), de beste score bij elkaar met 77,40 procent. Nathalie zu Sayn-Wittgenstein en Digby (v.Donnerhall) kregen 75,47 procent toebedeeld en werden daarmee dus knap tweede.

Aat van Essen reed in de Special met Macrider Premier (v.Jazz) naar een score van 67,04 procent en bezette daarmee de twaalfde plaats.

Uitslag : http://eventcontent.hippoonline.de/675/ ... lanDEU.htm

------------------------------eigen mening ts -----------------------
Adelinde zal in Londen mee doen voor een medailleplaats en voor de anderen zal meedoen belangrijker zijn dan winnen.

Thomas

Re: Mannheim: Kasprzak ook in GP-Special naar winst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 13:17

Hoort die eigen mening erbij of is er wat fout gegaan, anders zie ik de link niet zo?

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 13:35

Welke anderen bedoel je? Alle anderen, de rest van de Nederlandse ruiters of wat?
Ik kan zo een reeks anderen opnoemen die het Adelinde erg moeilijk zullen gaan maken hoor.. :)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 15:34

Adelinde zal het alleen moeten doen tegen de rest van de Wereld..
Andere Nederlanders zullen meedoen onder het mom: Meedoen is belangrijker dan winnen..
Zo zie je weer dat ook Denemarken ruiters heeft die het anderen moeilijk kunnen maken..
De ruiterspelen in Londen zijn voor Nederland nog lang niet een gelopen race..

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:35

Agree.. Nederland heeft op dit moment (nog) niet de juiste combinaties die kunnen meedingen voor een individuele hoge klassering, waarmee ook de kans op een teammedaille vrij klein wordt.
Maar ik denk dat Adelinde het individueel ook vrij zwaar zal krijgen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:15

Thomas schreef:
Hoort die eigen mening erbij of is er wat fout gegaan, anders zie ik de link niet zo?

Nee, die eigen tekst hoort niet bij de tekst. Die heeft de ts in eerste instantie boven het artikel geplaatst, maar eigen meningen zijn niet verplicht op ON. Indien gegeven liever gewenst in een aparte ''reactie'' op het eerste artikel. Om nu maar even eensplitsing te maken tussen het artikel en de mening van ts, maar even zo gedaan :)

uitleg opmerking heeft ceasario inmiddels zelf gegeven.