Vraag en antwoord met eventer William Fox-Pitt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Vraag en antwoord met eventer William Fox-Pitt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 21:39

http://www.bokt.nl

Afbeelding
William Fox-Pitt
foto: morethanthegames.co.uk
De Britse eventingruiter William Fox-Pitt heeft recent een aantal belangrijke wedstrijden op zijn naam weten te zetten. Zo won hij afgelopen weekend ondermeer de viersterren wedstrijd Kentucky 3-day event in Lexington, Amerika. Fox-Pitt zette in september 2011 al de zware Burghley Horse Trial op zijn naam. In oktober won hij al de viersterrenwedstrijd in Pau, Frankrijk. Als hij zijn succes volgend jaar door weet te zettten, maakt Fox-Pitt ook kans op een Grand slam.

De website horsetalk.co.nz stelde Fox-Pitt een aantal vragen over zijn leven en de eventing. Zo vertelt hij ondermeer over zijn wedstrijdverleden, zijn jeugd. Ook geeft hij antwoord over wat hij van de Olympische Spelen vindt. Ook kom je er achter wat Fox-Pitt met kippen heeft en welke beroemde wereldster zijn paard zou zijn als het een mens was geweest.

Lees hier de vragen en antwoorden (Engelstalig).

verwant artikel
[VN] William Fox-Pitt maakt nog steeds kans op Grand Slam

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Vraag en antwoord met eventer William Fox-Pitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 00:15

Hahaha, die ene vraag: welk paard zou je willen hebben; die van de concurrent en dan zette ik hem met pensioen.

Nebraska

Re: Vraag en antwoord met eventer William Fox-Pitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:14

Ja die vraag welk paard zou je willen hebben; die van de concurrent en dan zette ik hem met pensioen.
Wat een scherp antwoord!!
Het is zo'n nice guy...en een super paardenman!
leuke vragen.

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:42

wat een leuk artikel zeg, dat is tenminste beter dan de standaard vragen en antwoorden. Komt over als een sympathieke ban en een eerlijke ruiter.