Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dors04 schreef:Een persoon als Anky met Upido of Gal met Undercover krijgt toch ook geen uitstel om welke reden dan ook.
En tuurlijk heeft Anky verder nog weinig behaald met Upido, maar toch!!
Het zou uiteraard fijn voor hem zijn
Maar iedereen moet zich kwalificeren en bewijzen dus ik vindt het oneerlijk en niet terecht.
Anoeska27 schreef:Dors04 schreef:Een persoon als Anky met Upido of Gal met Undercover krijgt toch ook geen uitstel om welke reden dan ook.
Maar iedereen moet zich kwalificeren en bewijzen dus ik vindt het oneerlijk en niet terecht.
Dat is appels met peren vergelijken. Ten eerste heeft Nederland veel meer ruiters op dit niveau (dus moet er een selectie plaatsvinden) en ten tweede hoeven die niet zo ver te reizen voor een selectiewedstrijd. Vergeet niet dat reizen veel energie vergt van een paard.
Anoeska27 schreef:Dors04 schreef:Een persoon als Anky met Upido of Gal met Undercover krijgt toch ook geen uitstel om welke reden dan ook.
Dat is appels met peren vergelijken. Ten eerste heeft Nederland veel meer ruiters op dit niveau (dus moet er een selectie plaatsvinden) en ten tweede hoeven die niet zo ver te reizen voor een selectiewedstrijd. Vergeet niet dat reizen veel energie vergt van een paard.
Niobe schreef:Hoewelll aan de andere kaaant.. de VS is een groot gebied waar, denk ik, zoveel meer goede dressuurruiters rondhobbelen. In Nederland zijn het er inderdaad ook veel, maar ik denk niet meer dan in de VS, dus ook daar zijn selectiewedstrijden terecht.
Vudress schreef:Niobe schreef:Hoewelll aan de andere kaaant.. de VS is een groot gebied waar, denk ik, zoveel meer goede dressuurruiters rondhobbelen. In Nederland zijn het er inderdaad ook veel, maar ik denk niet meer dan in de VS, dus ook daar zijn selectiewedstrijden terecht.
Soms kun je beter niets zeggen.
Ibbel schreef:Steffen Peters kan natuurlijk ook naar de Oostkust vliegen met z'n paard, daar z'n selectiewedstrijd rijden, en daarna z'n paard bij een dressuurstal daar in de buurt stallen. En dan vervolgens daarvandaan doorvliegen naar Londen. Legio ruiters stallen hun paard om wat voor reden dan ook tijdelijk elders, dus waarom hij niet?