Ehrens: 'Denkwerk over team La Baule'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Ehrens: 'Denkwerk over team La Baule'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 17:10

www.horses.nl / www.knhs.nl

Bondscoach Rob Ehrens maakte afgelopen weekend na afloop van het NK in Mierlo nog niet het team bekend dat hij over twee weken meeneemt naar de eerste wedstrijd van de FEI Top league in het Frans La Baule. "Ik heb nog enig denkwerk te verrichten en kan dan ook nu nog niet de namen noemen van het definitieve team", aldus Ehrens.

Voor aanvang van het NK dacht Ehrens een helder beeld te hebben van het gewenste team, maar het NK bracht daar verandering in. "Laat ik eerst zeggen dat ik het een schitterend en spannend kampioenschap vond en dat het gezegde dat je iedere dag leert ook nu weer geldt. Dit kampioenschap is de eerste krachtmeting onder identieke omstandigheden in de buitenlucht en daardoor is mijn inzicht hoe het team voor La Baule er uit moet zien toch weer veranderd."

Rob Ehrens wil in La Baule met een zo sterk mogelijk team aan de start verschijnen. "Net als voorgaande jaren wil ik - naast dit jaar met een team in topvorm aan de start komen in Londen - ook volgend jaar van weer start gaan in de FEI Top League", zegt Ehrens.