Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marga schreef:http://www.knhs.nl
Het aantal paardensporters in Nederland dat één of meerdere paarden bezit is de afgelopen jaren fors toegenomen. Dit blijkt uit het marktonderzoek dat de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) liet uitvoeren door ZKA Consultants & Planners. Het onderzoek, dat in december 2011 voor de derde maal is uitgevoerd, werd eerder in 2001 en in 2006 gedaan.
...
De paardensporters vinden de stellingen ‘belangrijk voor de paardensport’ en een ‘professionele organisatie’ van toepassing op de KNHS. Ook wordt de KNHS gezien als deskundig en sportief. Dit komt overeen met de eigen kernwaarden van de KNHS. Het Ruiterbewijs en het dressuurproevenboekje zijn de bekendste producten van de KNHS. Ook de ledenmagazines PaardenSport en Paard&Leven, de website van de KNHS en de uitgifte van het paardenpaspoort zijn bekende producten en diensten van de KNHS.
, dat uit het onderzoek dat de KNHS liet uitvoeren komt dat de paardensporters precies zo over de KNHS denken als de eigen kernwaarden van de KNHS. Ik ben benieuwd hoe de willekeurige groep paardensporters bij elkaar gezocht is... Hopelijk heeft ZKA Consultants & Planners daarvoor echt een onafhankelijke methode gebruikt. The_Stig schreef:Zooist schreef:1400 per jaar? Hoe doen ze dat?
Vraag ik mij ook af![]()
P/mnd
500 stalling
200 les
150 diversen
40 concours
890 Totaal per maand
10680 per jaarEn dan tel ik brandstof niet mee, zal vast ook nog andere dingen vergeten zijn.
met dat (maandelijkse) bedrag van jou doe ik 3 maanden.Zesiram schreef:Dat is neem ik aan een gemiddelde gebaseerd op zowel paardeneigenaren als andere paardensporters. Ik zie een manegeruiter dat nog niet per jaar neerleggen.