Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dors04 schreef:Ik denk dat er met undercover zeker een score boven de 80% kan worden gehaald, ze hebben nog drie maanden en zoals gal zegt heeft dit even tijd nodig. Ik denk dat minderhoud al tevreden mag zijn met 75 a 76% want veel hoger is hih niet vaak geweest. Wie weet wat er komen gaat de as drie maanden. er moet maar net een grote fout in de proef zitten van de kanshebbers van dl en gb etc. en dan heeft nederland toch zeker een kans om zich ye bewijzen!! We geven de moet nog niet op.

Dors04 schreef:Dors04 schreef:Ik denk dat er met undercover zeker een score boven de 80% kan worden gehaald, ze hebben nog drie maanden en zoals gal zegt heeft dit even tijd nodig. Ik denk dat minderhoud al tevreden mag zijn met 75 a 76% want veel hoger is hih niet vaak geweest. Wie weet wat er komen gaat de as drie maanden. er moet maar net een grote fout in de proef zitten van de kanshebbers van dl en gb etc. en dan heeft nederland toch zeker een kans om zich ye bewijzen!! We geven de moet nog niet op.
En wat een taalfouten via mijn telefoon snep getypt![]()
Ben reuze benieuwd naar de volgende score's van Gal.
Ik denk dat als Gal en Anky even doortrainen dat hun beide en score boven de 80% kunnen halen.
van Hans verwacht ik dat niet![]()
Maar als wij 3 combinatie's boven de 80% hebben en Dl of Gb maar 1 of 2 dan wordt het nog spannend!!
ik denk dat we inderdaad nog even geduld moeten hebben