Chantal Vandoorne, één van de grote mensen uit de westernwereld in België is helaas zaterdagmorgen verdronken in een vijver bij haar eigen woning door een tragisch ongeval met haar auto
De vrouw kwam tussen drie en vier uur zaterdagmorgen thuis na een feestje en belandde in de vijver die de woning omringt. Haar wagen raakte van het brugje af dat naar de standplaats van haar wagen leidt. Wellicht maakte ze bij een manoeuvre een stuurfout en schoot een wiel van haar wagen van het brugje af. Zo belandde ze met haar auto in het water.
Het voertuig kantelde en belandde op zijn dak. De Kortrijkse, afkomstig van Wevelgem, werd pas omstreeks zeven uur zaterdagmorgen dood aangetroffen door haar schoonmoeder. Een medisch urgentieteam kwam nog ter plaatse, maar er kon geen hulp meer baten. Vandoorne verdronk in haar wagen.
Ik kende haar persoonelijk, mijn paardje mocht daar regelmatig op de weide staan. Ook dit jaar over een goede 2weken ging hij normaal terug op de weide. Toen ik het vanmorgen hoorde kon ik mijn oren niet geloven het is erg onwerkelijk om te weten dat ze er niet meer is. Je kon er alles gaan vragen, altijd behulpzaam.
Heel veel sterkte aan haar famillie en kinderen, dikke knuf van hier af moest je het ooit lezen.