Edward Gal eindigde zondag op een tweede plaats in de kür op muziek, die verreden werd tijdens de internationale wedstrijd in het Franse Saumur. Met Undercover (v. Ferro) kwam de ruiter uit Harskamp tot een score van 77,80%.
De winst ging naar de Spaanse Morgan Barbancon met Painted Black (v. Gribaldi). Zij wisten 79,89% bij elkaar te rijden en grepen daarmee de overwinning.
Hans Peter Minderhoud kwam ook aan start met Donna Silver (v. Blue Hors Don Schufro). Deze combinatie zette een eindscore neer van 71,52%, waarmee ze op een zesde plaats eindigden.
Met deze scores gaan we niet voor medailles...maar Gal rijdt ze met Undercover al hoger dan met Sisther dus er is nog hoop???...
HorseTimeXL
Geplaatst: 29-04-12 22:13
manubres schreef:
Met deze scores gaan we niet voor medailles...maar Gal rijdt ze met Undercover al hoger dan met Sisther dus er is nog hoop???...
idd dat vond ik ook al. en ik persoonlijk vindt dat sister een hele grote gok kan zijn. als ze goed bij de les is, kan ze makkelijk 75% halen volgens mij, maar als ze weer gek wordt zoals op het EK dan haalt ze de 70% nog niet eens..