Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:PKfoto schreef:Ik denk omdat deze meneer eigenaar is van de Eurocommerce paarden
Ja en? Omdat die link er is moet het op de voorpagina van een paardenforum?
celano schreef:s6801881 schreef:Ik vraag me dan toch af, hoe lang het nog "verantwoord" is de paardensport op deze wijze te sponsoren
hoe bedoel je dit?
Maargoed als dat zakelijke gedeelte er niet meer is, mocht hij failiet gaan, dan valt er ook niet veel meer aan paarden te sponsoren. s6801881 schreef:Over het algemeen kost zo'n sponsoraard meer dan dat het oplevert. Eurocommerce balanceert al een tijdje op het randje van de afgrond. Voor nu zijn ze even gered. Maar als bedrijf moet je, zeker in tijden van crisis, dan toch nagaan wat je inkomsten en uitgaven zijn. En dan is het de vraag of de naamsbekendheid via de paarden, en de aandelen die je hebt in hun sport- en fokprestaties wel opwegen tegen de kosten die je eraan hebt. Zeker nu betwijfel ik of het sponsoraard zich voor de heren van Eurocommerce zich wel uitbetaald. Is het dan niet verstandig om de overdracht op tijd en op een nette manier te doen, waarbij fokkers en ruiters het minst worden geschaad? Of is het verstandig om te wachten tot je mogelijk toch kopje onder gaat, en dan een curator die geen hart voor de sport mag uitdragen, de zaken te laten afhandelen? Ik vraag me namelijk toch ten zeerste af of de huidige situatie permanente oplossingen op de balans gaat opleveren.
uryanne schreef:s6801881 schreef:Over het algemeen kost zo'n sponsoraard meer dan dat het oplevert. Eurocommerce balanceert al een tijdje op het randje van de afgrond. Voor nu zijn ze even gered. Maar als bedrijf moet je, zeker in tijden van crisis, dan toch nagaan wat je inkomsten en uitgaven zijn. En dan is het de vraag of de naamsbekendheid via de paarden, en de aandelen die je hebt in hun sport- en fokprestaties wel opwegen tegen de kosten die je eraan hebt. Zeker nu betwijfel ik of het sponsoraard zich voor de heren van Eurocommerce zich wel uitbetaald. Is het dan niet verstandig om de overdracht op tijd en op een nette manier te doen, waarbij fokkers en ruiters het minst worden geschaad? Of is het verstandig om te wachten tot je mogelijk toch kopje onder gaat, en dan een curator die geen hart voor de sport mag uitdragen, de zaken te laten afhandelen? Ik vraag me namelijk toch ten zeerste af of de huidige situatie permanente oplossingen op de balans gaat opleveren.
Vergeet je nu niet een beetje dat dhr. Visser de paardensport sponsort omdat het zijn hobby ook is?
Ik denk dat emotie de boventoon voert bij de paarden. Ook bij de fam. Visser.
. Ondernemers die een bedrijf van 0 hebben opgebouwd hebben hart voor de zaak en laten het niet op de fles gaan, omdat ze in privé weigeren aansprakelijk te zijn. Het gaat hier niet alleen om een BV die falliet gaat maar ook heel veel mensen die op straat komen te staan.
ze hebben er een flink zooitje van gemaakt daar..
Ik hoop dat ze voor het personeel een goede oplossing vinden! Relaxed schreef:Omdat die link er is moet het op de voorpagina van een paardenforum?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1621193