Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:''Totilas is fit. Voor het eerst heb ik het gevoel dat we op de goede weg zijn. Ik kijk met veel optimisme uit naar het nieuwe seizoen.''
Minder
Rath zegt het pessimisme rond hem en de hengst ook niet zo te begrijpen. ''Vorig jaar hebben we in Aken drie keer gewonnen en bovendien de nationale titelstrijd naar onze hand gezet."
"Dat terwijl we nog niet zo lang bij elkaar waren. In die fase waren we zelfs veel verder dan we hadden durven hopen. Daarna ging het even minder. Dat kan.''

shirleyp schreef:Ik vind die foto zo verschrikkelijk... Snap niet zo heel goed waarom die steeds wordt gebruikt. Matthias staat er toch niet echt... euhm... intelligent op ofzo.
Maar ook ik ben erg benieuwd!
.
rooswita schreef:shirleyp schreef:Ik vind die foto zo verschrikkelijk... Snap niet zo heel goed waarom die steeds wordt gebruikt. Matthias staat er toch niet echt... euhm... intelligent op ofzo.
toot kijkt er ook een beetje raar op:P

shirleyp schreef:Ik vind die foto zo verschrikkelijk... Snap niet zo heel goed waarom die steeds wordt gebruikt. Matthias staat er toch niet echt... euhm... intelligent op ofzo.
Die foto is idd best ernstig....Espie schreef:fijn dat het toch goed is gekomen.
hij had ook beter eerst een band kunnen opbouwen inplaats gelijk in het openbaar teverschijnen.
maar hij zal hier wel veel van hebben geleerd. succes toegewenst