Jonny Hilberath nieuwe bondscoach dressuur Duitsland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Jonny Hilberath nieuwe bondscoach dressuur Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 19:43

http://www.bokt.nl

De 56-jarige dressuurruiter Jonny Hilberath wordt de nieuwe bondscoach voor de Duitse dressuuréquipe. Voorlopig althans. Hilberath blijft in ieder geval aan tot na de Olympische Spelen van Londen aankomende zomer. Dat melden diverse Duitse media.

Hilberath was al assistent trainer onder 65-jarige Holger Schmezer, de Duitse bondscoach die vorige week plotseling overleed tijdens Indoor Brabant. Ook Hilberath was aanwezig in 's Hertogenbosch. Naar verluidt was er binnen de Duitse federatie (FN) amper discussie over de voorlopige opvolger voor Schmezer. Ook de Duitse dressuurruiters tekenden geen protest aan. Wie de definitieve opvolger gaat worden van het Duitse dressuurteam is nog niet bekend. Schmezer had ruim voor de Olympische Spelen al aangegeven dat hij er na de Spelen mee wilde stoppen.

Verwant artikel

[VN] Duitse bondscoach Holger Schmezer overleden *update*

Anoniem

Re: Jonny Hilberath nieuwe bondscoach dressuur Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:56

Achja, Rath, Hilberath. Eén pot nat? :+

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 06:56

:roll:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 07:10

Het leven moet verschrikkelijk moeilijk zijn als je over alles zo lang moet blijven drammen. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 07:12

Ik zat al te wachten op jullie reacties. Als het een Nederlander was geweest met gelijkende naam had ik hetzelfde gezegd. Het leven moet verschrikkelijk moeilijk zijn als je overal wat achter zoekt, zelfs achter een simpel woordgrapje. ;)

Maarja, sommigen kunnen echt niks verdragen blijkt wel weer. :D :D :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 07:21

Wuis schreef:
Ik zat al te wachten op jullie reacties. Als het een Nederlander was geweest met gelijkende naam had ik hetzelfde gezegd. Het leven moet verschrikkelijk moeilijk zijn als je overal wat achter zoekt, zelfs achter een simpel woordgrapje. ;)

Maarja, sommigen kunnen echt niks verdragen blijkt wel weer. :D :D :D

Ik heb mijn 1e koffie van de dag nog niet op. *haalt schouders op* _O-

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 08:23

Wat een mooie overname van een functie moest worden zal nu voor Johnny Hilberath een heel nare bijsmaak krijgen. Zo had hij het zeker niet gewild.
Ik hoop dat ze samen voor hun overleden bondscoach een mooie teamprestatie in Londen neerzetten.