De Amerikaan Rich Fellers heeft zondag in Den Bosch de wereldbeker voor springruiters gewonnen.
Hij behaalde het succes in de over drie dagen verreden finale bij Indoor Brabant met Flexible. Samen met Steve Guerdat bleef Fellers in de twee afsluitende manches foutloos. Hij versloeg de Zwitser vervolgens in de barrage.
Pius Schwizer, landgenoot van Guerdat, eindigde als derde.
Maikel van der Vleuten was in Den Bosch met Verdi op de zevende plaats de beste Nederlander. In de twee rondgangen van de slotdag maakte hij slechts één springfout.
Ik heb het gezien! Vond hem vanaf ronde 1 al goed Was dus ook meteen mijn favoriet samen met Maikel van der Vleuten natuurlijk Dus was wel echt blij dat Rich gewonnen heeft
Ik heb er niet echt iets kroms aan kunnen ontdekken...en als het wel zo had,dan was dat niet te merken aan zijn paard. Ik vond dat die 2 echt een band hadden
Jolandaa_
Geplaatst: 26-04-12 06:55
Hij rijd met heel erg gebolde schouders. Niets storende aan maar bij ons op de tribune werd daar steeds om gelachen.
heeerlijk om naar te kijken. Weinig getrek en gepluk en lekker op zijn eigen benen de baan door gereden. Mooi om te zien wat voor een band ze idd hebben, flexible loopt constant met de oortjes erop! Mooie combinatie, dat is zeker!