Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu deze lijn doorzetten tot en met Londen 
koenborias schreef:Adelinde reed heel netjes vertelde ze! Ik ga morgen naar de kur! Heb er zin in!! Isabell reed trouwens slecht, ze kwam tot 69% met El Santo! Had veeeeeeel beter verwacht!
Amytj schreef:koenborias schreef:Adelinde reed heel netjes vertelde ze! Ik ga morgen naar de kur! Heb er zin in!! Isabell reed trouwens slecht, ze kwam tot 69% met El Santo! Had veeeeeeel beter verwacht!
Ik vond Adelinde niet de beste proef rijden als ik eerlijk ben. Hij was er niet net helemaal doorheen (naar mijn mening). Isabell begon goed maar kreeg daarna grote miscommunicaties. Vond de nr 2 eigenlijk beter als Adelinde. Al is het haar van harte gegund door dat zeker!!
Mizz_mol schreef:Amytj schreef:
Ik vond Adelinde niet de beste proef rijden als ik eerlijk ben. Hij was er niet net helemaal doorheen (naar mijn mening). Isabell begon goed maar kreeg daarna grote miscommunicaties. Vond de nr 2 eigenlijk beter als Adelinde. Al is het haar van harte gegund door dat zeker!!
Adelinde reed absoluut niet der beste proef en zoals ik het mij herinner zaten er twee grote storingen in. Echter moet ik zeggen dat ondanks de storingen en dat hij er misschien niet helemaal doorheen was, voert hij de verschillende elementen technisch wel heel goed en vele malen beter uit dan de concurrentie. Op technisch gebied is Parzival toch echt het sterkste paard in het veld, die eigenlijk de gehele proef en op elk element constant presteert.
Wat hebben er trouwens enorm veel paarden op dit niveau moeite met de Passage. Ik denk dat bij 90% de impuls helemaal verdween.
Betreft El Santo.. El Santo was bang voor de camera die op de korte zijde bij K geplaatst stond. Daardoor ontstonden vele storingen. Tijdens en ook na de proef heeft ze zich flink beklaagd bij de cameraman die enkel zijn werk deed. Zonde dat ze zich zo moest laten gaan, dat doet haar imago niet ten goede. Meerdere paarden hadden moeite met de camera, maar dat is nou eenmaal part of the game op dit niveau en daar heb je in mijn ogen mee te dealen.