Omroep Brabant heeft een eerste video online gezet met een impressie van de eerste dag van Indoor Brabant. Zo reageert onder andere Imke Schellekens-Bartels op haar score in de Grand Prix die ze deze morgen reed met Toots (v. Jazz).
Ook Henk van de Pol en Maikel van der Vleuten komen kort aan het woord. Er zijn nog geen beelden van de eerste ronde van de wereldbeker finale springen, hopelijk volgen die morgen.
Wat een klap voor het Duitse team! Ik hoop dat ik morgen even kan gaan zitten om een stukje te kijken bij de NOS.
Branca
Geplaatst: 20-04-12 10:49
Dat was idd een korte terugblik.... Ze laten helemaal niets zien over de Fei world cup springen .. Die was toch aardig spannend! Niet alleen spanning qua tijd, maar ook qua moeilijkheid; diverse malen in de hindernis gesprongen, bijna ruiter eraf en de laatste was helemaal spectaculair, die hing ff over de rug van het paard wat graag weg wilde.. uiteindelijk viel ie eraf. Dat was Juya Ninomiya met Willem! Vonden de namen van de combi wel al grappig tevoren. En de winnaar Rich Fellers had n aparte rijstijl en paard sprong heel glooiend...
Cap is eigen keuze. Indoor Brabant is daar niet verantwoordelijk voor, FEI ook niet. Ik hoorde vanmiddag ook het nieuws over het overlijden van de Duitse bondscoach. 65 jaar begreep ik en totaal onverwacht. Sterkte voor de Duitsers!