Vrijwilliger uit Prinsenbeek krijgt gouden sleutel van Anky

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Vrijwilliger uit Prinsenbeek krijgt gouden sleutel van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 11:33

www.knhs.nl / www.nocnsf.nl

Dressuuramazone Anky van Grunsven overhandigde vandaag op L.R en P.C ‘Ons Genoegen’ in Prinsenbeek de gouden sleutel van het Holland Heineken House aan haar favoriete vrijwilliger. Gerard Franken uit Prinsenbeek van ‘Ons Genoegen’ is namelijk één van de 40 vrijwilligers van sportclubs die voor zichzelf en een introducé een reis krijgt naar de Olympische Spelen en het Holland Heineken House in Londen.

Met de campagne ‘Die is goud waard’ zetten sporters van Olympic Team Netherlands samen met NOC*NSF en Holland Heineken House vrijwilligers in het zonnetje. Een persoonlijk en sympathiek gebaar naar de vele vrijwilligers die zich achter de schermen met hart en ziel inzetten voor hun sportclub.

“Toen mij gevraagd werd mijn favoriete vrijwilliger uit te kiezen, hoefde ik niet lang na te denken. Gerard Franken zit al 50 jaar aaneengesloten in het bestuur van de vereniging. Hij heeft verschillende functi het vervoer van paarden en pony’s verzorgd naar de wedstrijden. Tevens zorgt hij voor onderhoud van het terrein en materiaal en daarnaast beheert hij sinds 2007 de kantine samen met zijn echtgenote. Gerard is de drijvende kracht achter de vereniging en is daarom goud waard voor alle leden!” vertelt Anky van Grunsven. “Hij staat bovendien symbool voor alle sportvrijwilligers in ons land. Mensen die van grote betekenis zijn voor de sportbeoefening in Nederland. Ik vind het dan ook geweldig dat ik iets terug kan doen voor de vrijwilligers en dat NOC*NSF en Holland Heineken House met deze campagne een eerbetoon brengen aan deze fantastische mensen.”

Gerard Franken gaat samen met een introducé naar Londen en bezoekt daar naast het Holland Heineken House ook een Olympische sportwedstrijd. “Wat een eer dat Anky mij uitgekozen heeft, heel erg leuk. Ik ben nog nooit in Engeland geweest en ook nog nooit bij de Olympische Spelen, dus deze reis wordt heel bijzonder. Ik kijk ernaar uit!”, aldus Franken.

In totaal gaan 40 Olympische sporters het land in om zijn of haar favoriete sportvrijwilliger te verrassen met een reis naar Londen tijdens de Olympische Spelen. NOC*NSF en het Holland Heineken House gebruiken een deel van de kaartverkoopopbrengst van het Holland Heineken House om deze campagne te financieren.

Girlgamer

Re: Vrijwilliger uit Prinsenbeek krijgt gouden sleutel van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:46

Wat super leuk! Dik verdiend!

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:25

Wat een enorm mooi initiatief van Heineken en het IOC NSF! Heel goed dat juist de mensen die zich belangeloos jaren inzetten ook eens een extraatje krijgen. Dik verdiend. Heel goed om eens bij stil te staan, want alle takken van onze sport zijn bevolkt met deze goedaardige gekken :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:56

Wat goed! Echt dik verdiend inderdaad. :D

melmzs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:33

ja daar heb ik ook nog gereden. Gerard deed inderdaad echt super veel!
Ik wens hem veel plezier bij de spelen!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:41

Wat een leuk initiatief zeg :D

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:03

Girlgamer schreef:
Wat super leuk! Dik verdiend!

Inderdaad!

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:38

Zo'n vrijwilliger is hét goede mensen voor de gouden sleutel!

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:50

Wat leuk voor hem zeg!