Jacques Verkerk nieuwe persvoorlichter KNHS

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Jacques Verkerk nieuwe persvoorlichter KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 20:40

www.knhs.nl

De Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) heeft Jacques Verkerk per 1 mei 2012 aangesteld als persvoorlichter. Verkerk volgt Christa van Duin op, die per 1 mei de KNHS gaat verlaten.

Jacques Verkerk (42) is geen onbekende in de paardensport. Verkerk is al bijna 20 jaar professioneel actief als journalist en redacteur en heeft veel kennis van de paardensport en -fokkerij in zowel Nederland als in het buitenland. Jacques Verkerk is breed georiënteerd en heeft een grote kennis opgebouwd van de organisatiestructuren in de Nederlandse paardenwereld.

Verkerk werkte eerder onder meer als redacteur voor het KWPN magazine In de Strengen en was ook als inspecteur en jurylid aan het KWPN verbonden. Sinds 2010 is Jacques zelfstandig werkzaam als dienstverlener in de hippische sector waarbij hij actief is als journalist, tekstschrijver en omroeper. Daarnaast geeft hij veel lezingen en cursussen in binnen- en buitenland. Jacques is sinds 1999 lid van de selectiecommissie en de laatste jaren als PR-verantwoordelijke nauw betrokken bij de Nationale Elite Veiling Borculo.

Verkerk start officieel per 1 mei als persvoorlichter van de KNHS, maar zal voor die tijd al aanwezig zijn op enkele evenementen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:53

Goede keuze lijkt me. Ik dacht dat hij nog steeds verbonden was aan het KWPN maar dat is niet meer zo?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:01

Suzanne F. schreef:
Goede keuze lijkt me. Ik dacht dat hij nog steeds verbonden was aan het KWPN maar dat is niet meer zo?

Neeeeee....Knaap heeft m met een grote boog buiten gesmeten. Of het wijsheid was weet ik niet.

Anoniem

Re: Jacques Verkerk nieuwe persvoorlichter KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:03

Klinkt als een leuke en geschikte job voor hem, ik heb een paar keer met hem gesproken en wat cursussen van hem gehad, zo'n welbespraakte man die inhoudelijk zo goed op de hoogte is is een aanwinst voor ze.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:05

Ffortuna schreef:
Klinkt als een leuke en geschikte job voor hem, ik heb een paar keer met hem gesproken en wat cursussen van hem gehad, zo'n welbespraakte man die inhoudelijk zo goed op de hoogte is is een aanwinst voor ze.

Helaas heeft hij ook een hele eigen mening die af en toe haaks stond op die van dhr. Knaap. En dat heeft m de kop gekost bij het KWPN.

Fwest23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:52

Ah fijn dat hij weer een leuke functie heeft!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 08:32

ja leuk voor hem, komt vast goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 08:34

janderegelaa schreef:
Ffortuna schreef:

Helaas heeft hij ook een hele eigen mening die af en toe haaks stond op die van dhr. Knaap. En dat heeft m de kop gekost bij het KWPN.

Tsja, teveel pikkies op een plek gaat bij de meeste organisaties niet goed, helemaal als de ene de andere buiten kan flikkeren.

Leonora

Re: Jacques Verkerk nieuwe persvoorlichter KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:53

een sympathiek persoon met heel veel verstand van paarden, die ook verbaal duidelijk kan maken wat hij bedoelt, dus een echte aanwinst voor de KNHS!