Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ingvdh schreef:eigenlijk zouden ze Peter Atkins moeten betalen voor het maken van die beelden, dan kunnen ze die bij de BBC uitzenden. Lijkt me een veel leukere rapportage dan de conventionele beelden.
Ik begrijp wel dat het nu erg onduidelijk is, daarbij, je krijgt op een specifieke site de rit van 1 persoon te zien, op de TV een overzicht van de hele wedstrijd, ik begrijp niet dat ze dit als concurrentie zien, ik neem aan dat de beelden van Peter niet binnen een uur op een web staan, daar zal ook wel enige tijd overheen gaan.
Roxxiejj schreef:ingvdh schreef:eigenlijk zouden ze Peter Atkins moeten betalen voor het maken van die beelden, dan kunnen ze die bij de BBC uitzenden. Lijkt me een veel leukere rapportage dan de conventionele beelden.
Ik begrijp wel dat het nu erg onduidelijk is, daarbij, je krijgt op een specifieke site de rit van 1 persoon te zien, op de TV een overzicht van de hele wedstrijd, ik begrijp niet dat ze dit als concurrentie zien, ik neem aan dat de beelden van Peter niet binnen een uur op een web staan, daar zal ook wel enige tijd overheen gaan.
Om de 5/10 ruiters weer iemand met een helmcamera, dat je steeds beelden tussendoor krijgt van de helmcamera en dan weer van de camera's op het terrein. Dan krijg je pas kijkcijfers!