Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:
. Lijkt me sterk dat aan 1 straat op diverse percelen verschillende bestemmingsplannen zitten. Daarnaast worden bestemmingsplannen aangepast naar wat de gemeente in dat gebied beter vind passen. De oude locatie gaat dan van agrarisch naar recreatie of in veel andere gevallen van agrarisch naar wonen. Bovendien valt een paardenbedrijf nog steeds onder het bestemmingsplan agrarisch.Juliette86 schreef:Sammie schreef:
Euhm maar ze mogen daar dan wel aan die straat wonen......of hebben ze geen huis. Lijkt me sterk dat aan 1 straat op diverse percelen verschillende bestemmingsplannen zitten. Daarnaast worden bestemmingsplannen aangepast naar wat de gemeente in dat gebied beter vind passen. De oude locatie gaat dan van agrarisch naar recreatie of in veel andere gevallen van agrarisch naar wonen. Bovendien valt een paardenbedrijf nog steeds onder het bestemmingsplan agrarisch.
Weer een gevalletje stadse juppen die zich weigeren aan te passen aan het leven buiten de bebouwde kom??????
Deze contructies komen heel erg vaak voor dus om nu te doen alsof dit allerlei achterkamertjes politiek is gaat me wat ver. Op deze manier worden niet levensvatbare of sterk veroudere bedrijven afgebroken en krijgen de boeren daarvoor in ruil bouwkavels voor de verkoop of een lokatie op een geschiktere plaats. Verromeling van het landschap wordt zo juist tegen gegaan, er kan beter gestuurd worden waar, wat en met welke doeleinden bedrijven gebouwd worden, er ontstaat ruimte voor andere activiteiten die beter in die omgeving passen en lelijke oude stallen met veelal asbest kunnen worden afgebroken.
albert1975 schreef:Leuke discussie. Mensen moeten dus wel hun grond verkopen om mogelijkheid te creeren voor uitbreiding voetbalvelden en begraafplaats. Mogen echter hun eigen droom niet proberen te verwezelijken door een manege te bouwen?
Eirikur schreef:Voor wie zin heeft in taaie kost: * klik *
Samengevat komt het er op neer dat de bezwaarmakers een stelletje paddenlikkende, vleermuisvertroetelende milieufascisten zijn met een hoge NIMBY-factor.
randalinpony schreef:Hmmm... hier nu ook niet meer.De taaie kost doet het hier niet.