Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:De ruiters konden er toch ook gewoon voor kiezen om niet te starten? Daar tref je het concours immers ook mee. Laat hun maar een statement maken en opkomen voor hun grooms?
foxy80 schreef:Relaxed schreef:De ruiters konden er toch ook gewoon voor kiezen om niet te starten? Daar tref je het concours immers ook mee. Laat hun maar een statement maken en opkomen voor hun grooms?
Als ze eerst aankondigen dat een rubriek vroeger start, dan heeft de ruiter in kwestie al lang zijn inschrijfgeld betaald en het publiek heeft ook zijn zitje al betaald, dus de organisatie zit lekker safe. Denk niet dat ruiters daarom staan te springen, want als ze dan niet starten hebben ze helemaal niks buiten een vette rekening. Ik vind een sanctie van het FEI uit dan veel beter voor de ruiters, bovendien: waarvoor bestaat die overkoepelende organisatie anders? Toch ook wel om actief mee te strijden voor het naleven van de reglementen (die in dit geval de ruiters beschermen).

).
. En dan werk je ook nog eens met levende wezens die zich nog wel eens flink kunnen opnaaien en waar je dus elk moment 100% alert moet zijn. tamary schreef:1 keertje, zeker als je begin 20 bent gaat dit nog wel lukken, maar elke week. En dan werk je ook nog eens met levende wezens die zich nog wel eens flink kunnen opnaaien en waar je dus elk moment 100% alert moet zijn.
foxy80 schreef:Relaxed, ik kan me toch slecht voorstellen dat je als ruiter jezelf niet afmeldt als je van tevoren weet dat je startuur na 23 u valt. Ik zou me toch een partij amok maken! Tegen dat je van je paard af bent is het gelijk na middernacht!