Jongens aangehouden voor schieten op paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Jongens aangehouden voor schieten op paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 20:36

www.degelderlander.nl

Twee Tielse jongens, van 15 en 16 jaar, zijn donderdagmiddag in Tiel opgepakt omdat ze met een luchtdrukpistool op paarden zouden hebben geschoten. Een getuige meldde dat aan de politie. Het duo zou vanaf de Ophemertsedijk in hun woonplaatst op de dieren hebben geschoten.

Op het politiebureau verklaarden de Tielenaren dat ze op blikjes hadden geschoten, niet op dieren. Het hebben van een luchtdrukwapen is in Nederland toegestaan

XFiemoX

Re: Jongens aangehouden voor schieten op paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 12:31

Ja tuurlijk natuurlijk vertellen ze op het bureau heel iets anders dan werkelijkheid de waarheid, of er moesten blikjes in dat weiland hebben gelegen maar dan nog paarden zijn over het algemeen gevoelige dieren.

Begrijp sowieso niet waarom zulke jongens van in die leeftijd met een pistool op straat lopen, toen ik zo oud was hield ik me daar totaal niet mee bezig om een pistool oid mee rond te willen lopen!!

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:35

_-:( :( Kunnen ze niet gewoon met hun gameboy gaan spelen of zo??!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:02

Wat een vol-idioten! -:(-
En idd wat hebben die met zo'n wapen in hun handen te lopen? >;)
Ik vraag me altijd af uit wat voor een nest zulke jongens komen,waar zijn de ouders in zo'n verhaal? :(

Zo zonde om zulke jonge gasten,laatst reed ik met mn pony buiten op een doordeweekse dag en ergens op een bankje zaten ook 2 jonge jongens(17j ongeveer).Allebij hingen ze daar wat verveeld rond en waren ze zich zo'n trompet-stengel aan het rollen >;) (joint)
Dan denk ik altijd,hebben zulke jonge mannen niks beters te doen dan zich de hersens dicht te pompen met die rotzooi?Is dat nu de toekomst van onze maatschappij? -O-

Wat komt daar nu van terecht,zo zonde van de jongelui. ;(

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:22

ja ik vraag me ook af waar de ouders zijn in zo'n verhaal. Niet meer op dat moment, maar het respect voor dieren is ze blijkbar niet erg bijgebracht -:(-

dolllepeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:24

wat een stome kinderen!

MelanieB

Wat een idioten, bah, opsluiten voor een tijdje, laat ze maar lekker straf voelen, nu is het een luchtbuks, en straks....??

MarlindeRooz

Verschrikkelijk, die hebben echt tijd over...

Tja bij ons liepen ze op school te blowen én daar zit alleen maar havo niveau of hoger.
maar die mensen die blowen zijn meestal na 2 maand school verdwenen dan geven ze het al weer op. _O-

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:21

MarlindeRooz schreef:
Verschrikkelijk, die hebben echt tijd over...

Tja bij ons liepen ze op school te blowen én daar zit alleen maar havo niveau of hoger.
maar die mensen die blowen zijn meestal na 2 maand school verdwenen dan geven ze het al weer op. _O-

Dan was ik de eerste leerkracht die ze dat ding uit de handen deed meppen! :(
Zoiets hoort niet op een school thuis,slappe houding van de school t.o.v de leerlingen.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:25

Jeetje, dat is ziek... Waar zijn de ouders gebleven? Dat kan je toch niet goedkeuren? Ik vraag me dan toch af of dit soort nog goed terecht kan komen. Algemeen bekend is dat het mishandelen van dieren vaak een voorbode is van ernstiger misdadig gedrag. Ik hoop dan ook van harte dat die kids goed door de rechter worden aangepakt, en er niet met een preek en een paar uurtjes taakstraf mee weg komen... :(